gardeshban.ir

اتیوپی استراتژی جدیدی را معرفی کرده که باعث افزایش تعداد گردشگران این کشور خواهد شد. این استراتژی تسهیل ترانزیت گردشگران به چندکشور ازطریق خطوط هوایی اتیوپی است.
کد خبر: ۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸-1398 October 25
گردشبان (gardeshban.ir) :

فیتسوم کاساهون، مدیر ارتباطات گردشگری اتیوپی گفت: استراتژی جدید که به طور مشترک با بانک جهانی تدوین شده است با هدف افزایش گردشگر با حمایت از مسافران بین المللی با استفاده از خطوط هوایی اتیوپی برای بازدید از کشور انجام می‌شود.

وی گفت: ما با بانک جهانی یک استراتژی جدید تهیه کرده‌ایم. این استراتژی در واقع استفاده مسافران بین‌المللی از خطوط هوایی اتیوپی برای ترانزیت به چندین کشور است. سالانه بیش از ده میلیون مسافر بین المللی با استفاده از خطوط هوایی اتیوپی به کشورهای دیگر می‌روند و بیشتر آن‌ها دو تا سه روز مانده به پرواز بعدی، در اتیوپی می‌مانند. یعنی مدت اقامت آن‌ها در این کشور با استفاده از خطوط ترانزیت بیشتر شده است.

طبق گفته فیتسوم، اگر حمل و نقل هوایی را انجام می‌دهیم، باید بتوانیم هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی و سایر امکانات را نیز به راحتی در دسترس مسافران قرار دهیم، در ضمن پایتخت این کشور پتانسیل بالایی برای افزایش گردشگران دارد. همچنین از این استراتژی برای برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها و کمک به جوامع بین المللی برای بازدید از اتیوپی استفاده خواهد شد.

مدیر ارتباطات در ادامه توضیح داد: پارک وحدت اخیرا افتتاح شده که باعث جذب گردشگر می‌شود، همچنین اعطا جایزه صلح نوبل به نخست وزیر از جمله دلایلی است که به ارتقا کشور در صحنه جهانی کمک کرده و همچنین کتیبه جشنواره Timket (نمایش نامه اتیوپی) توسط یونسکو به عنوان میراث نامشهود نیز به ثبت رسیده است بنابراین این عوامل می‌تواند باعث افزایش ورود گردشگر به کشور شود.
 
مهر



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار