gardeshban.ir

سورتمه ریلی حیران، یکی از هیجان انگیزترین بخش های دهکده گردشگری حیران است و توجه بسیاری از مسافران را در حین گذرشان از گردنه حیران جلب می کند.
کد خبر: ۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸-1398 October 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
این سورتمه ریلی با ۱۵۰۰ متر طول عنوان مرتفع ترین و طولانی ترین سورتمه ریلی شمال كشور را به خود اختصاص داده است و همین مساله آن را از دیگر سورتمه های کشور متمایز می کند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر گذرتان به شهر آستارا افتاد و از مسیر تماشایی تنگه حیران عبور می کردید، حتما به این سورتمه ریلی سری بزنید و تجربه ای هیجان انگیز برای خود بسازید.

خوب است بدانید که دو بزرگسال امکان استفاده همزمان از سورتمه را ندارند. تنها یک بزرگسال و یک خردسال (بسته به تشخیص مسوولان مجموعه) می توانند دو نفره در یک نوبت از سورتمه استفاده کنند.

گردنه حیران آستارا در مسیر راه ارتباطی شهرستان مرزی بندر آستارا به استان اردبیل قرار دارد. این گردنه که آخرین منطقه حفاظتی استان گیلان محسوب می‌شود، از یک طرف مشرف به کوه‌هایی پوشیده از جنگل‌های انبوه و از طرفی دیگر مشرف به دره‌ای نه‌چندان عمیق است که از بین آن رود مرزی آستاراچای عبور می‌کند. این رود تعیین‌کننده مرز جمهوری اسلامی ایران و کشور جمهوری آذربایجان است.

سورتمه ریلی گردنه حیران/عکس

سورتمه ریلی گردنه حیران/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار