gardeshban.ir

برند هتلداری Country Inn & Suites که مجموعه‌ای با هتل‌های شاخص و درجه بالا به حساب می‌آید و تحت نظارت گروه هتل‌های Radisson قرار دارد، قصد دارد تا هتل جدیدی را در مرکز شهر Flagstaff در ایالت "آریزونا" افتتاح کند.
کد خبر: ۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸-1398 October 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل نوساز دارای اتاق‌های مدرن، امکانات فوق‌العاده و از نظر موقعیت مکانی نیز در قلب شهر Flagstaff در نزدیکی دانشگاه آریزونای شمالی، واقع شده که آن را به مکانی مناسب برای خانواده‌هایی که به بازدید دانشجویان می‌آیند، تبدیل نموده است.

میهمانان در هتل Country Inn & Suites فقط چند قدم با رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع فاصله دارند. از سوی دیگر منظره کوه‌ها و جنگل‌های اطراف نیز به جذابیت این هتل افزوده است. این هتل جدید با کارمندان بی‌نظیر و طراحی مدرن به میهمانان این امکان را می‌دهد تا احساس راحتی خانه خود را تجربه کنند که در نهایت منجر به یک تجربه مثبت برای آنها می‌شود. 

هتل Country Inn & Suites دارای 51 اتاق و سوئیت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام، دفتر تجاری شبانه‌روزی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، صبحانه سرد و گرم، اتاق جلسات با تمامی تجهیزات صوتی و تصویری و همچنین یک کتابخانه، اشاره کرد.

هتل Country Inn & Suites برای میهمانانی که به دنیال کاوش در جاذبه‌های اطراف مانند جنگل ملی Coconino و Arizona Snowbowl هستند، یک انتخاب جذاب به حساب می‌آید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار