gardeshban.ir

از متروپلیس تا جزایر دور افتاده، مناطق دیدنی آسیا مناظر زیبا و تجارب بسیار جالبی از فرهنگ و تاریخ را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.
کد خبر: ۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸-1398 October 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
 به همین خاطر یک لیست از بهترین و دیدنی‌ترین مناطق آسیا را برای شما آماده کرده‌ایم:

۱. مالدیو

دیدنی‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر+تصاویر

این مقصد دور افتاده در آبهای اقیانوس هند که چندین مایل از تمدن فاصله دارد، از ۱۲۰۰ جزیره تشکیل شده که حال و هوایی شبیه به بهشت را تداعی می‌کند. جزایر مالدیو دارای مناظر سرسبز گرمسیری، سواحل بی نظیر از شن و ماسه، آب‌های شفاف و صخره‌های مرجانی است.

۲. توکیو

دیدنی‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر+تصاویر

توکیو یکی از شهرهای بزرگ جهان است که همه چیز در آن به سرعت پیش می‌رود. توکیو دارای میلیون‌ها میلیون شهروند و خیابان‌های شلوغ است که ممکن است در وهله اول برای بازدیدکننده، کمی آزار دهنده باشد. اما این ویژگی اصلی این شهر است و باید از شور و نشاط و انرژی این شهر لذت برد.

۳. بالی

دیدنی‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر+تصاویر

مناظر طبیعی بالی خارق العاده هستند به همین دلیل مسافران از اندونزی به عنوان بهشت زمین یاد می‌کنند. در اینجا جنگل‌های بارانی و سرسبز، کوه‌هایی باور نکردنی، دره‌هایی از آب‌های روان و ساحلی زیبا همه و همه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بازدید از معابد بی‌سر و صدا و مرکز بالی "اوبود" قطعا یک تجربه بی‌نظیر به شمار می‌رود.

۴. چیانگ مای

دیدنی‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر+تصاویر

یکی از مقاصد بسیار جالب در آسیا چیانگ مای در تایلند است که به لطف کوه‌های اطراف و قرارگیری آن در شمال غرب کشور توجه بسیاری را، حتی بیشتر از بانکوک به خود جلب کرده است. در چیانگ مای باید به بازدید معابد، بازارهای شبانه، اقامتگاه نگهداری از فیل‌ها و پارک طبیعی Doi Suthep-Pui بروید.

۵. هانوی

دیدنی‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر+تصاویر

 قطعا برای کسانی که برای اولین بار به ویتنام سفر می‌کنند، هانوی بهترین مقصد است. پایتخت این کشور تاریخ، فرهنگ، طبیعت و غذاهای بی‌نظیری برای ارائه به مسافران دارد. روزتان را با یک قهوه ویتنامی شروع کنید و سپس با قدم زدن در دونگ ژوان، بزرگترین بازار این شهر، به محله قدیمی هانوی بروید و از یکی از چندین معبد باستانی آن نیز دیدن کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار