gardeshban.ir

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی، با حمایت وزارت نفت و نیرو در راستای مقابله با آثار تحریم‌ صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی ایران، 30 دی امسال در کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸-1398 October 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی به منظور معرفی توان و ظرفیت‌های شرکت‌های مهندسی، پیمانکاری، مشاور، دانش بنیان، استارتاپ‌ها و سازندگان کالا و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ایران، 30 دی در جزیره کیش آغاز می شود و تا سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

در این گردهمایی، فعالان، سازندگان و متخصصان صنعت نفت ایران با مشارکت بیش از 140 شرکت داخلی و بین‌المللی از کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، انگلیس، هلند، امارات متحده عربی، روسیه و کره‌جنوبی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی حضور دارند.

این رویداد بزرگ در پی اعمال تحریم‌های غیرقانونی به صنایع نفت و نیروی ایران  و  با هدف حمایت از ساخت داخل و راهکارهای مقابله با آثار تحریم‌ها با مشارکت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، سازندگان و تجهیزات صنعت نفت کشور برگزار می شود که این رویکرد منجر به افزایش 20 درصدی مشارکت کنندگان داخلی در این گردهمایی بین‌المللی شده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست های وزارت نفت مبنی بر بومی سازی 10 قلم کالای پرمصرف صنعت نفت کشور،شامل تجهیزات سرچاهی و رشته تکمیلی درون‌چاهی، پمپ‌های درون‌چاهی، انواع مته‌های حفاری، انواع شیرهای کنترلی، ایمنی و تجهیزات جانبی، انواع لوله‌ها، الکتروموتورهای ضد انفجار و دور متغیر، ماشین‌های دوار، فولادهای آلیاژی CRYOGENICS، ابزارهای اندازه‌گیری حفاری و ساخت پیگ‌های هوشمند،  همزمان با شانزدهمین نمایشگاه انرژی کیش و با حضور مسئولان شرکت ملی نفت، فرصت مشارکت بیشتر سازندگان ایرانی در این پروژه‌ها فراهم  می شود.

معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری طرح های حوزه انرژی، زمینه های سرمایه گذاری شرکت های بخش خصوصی در قالب اجرای بند قانون بودجه سال 93 در پروژه های صنعت گاز،  ارائه دستاورهای سازندگان و تولیدکنندگان حوزه نفت، نیرو و انرژی‌های نو؛ از دیگر محورهای این گردهمایی است که با حضور مسئولان شرکت‌های تابعه وزارت نفت و نیرو، جزئیات آن در اختیار مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌گیرد.

گفتنی است این نمایشگاه بین‌المللی با حمایت وزارت نفت و نیروی جمهوری اسلامی ایران، سازمان منطقه آزاد کیش،  شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و صنعت نفت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، سندیکای صنعت برق و اتاق بازرگانی، صنایع،  معادن و  کشاورزی تهران برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار