gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافی کراهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور پرداخت.
کد خبر: ۲۱۷۱۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸-1398 October 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم، ضمناً محور‌های شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران حد فاصل گرمدره تا ایران خودرو و همچنین ترافیک شهریار- تهران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین ترافیک در آزادراه ساوه-تهران آزادراه پردیس-تهران در محور تهران-پاکدشت و محور قدیم بومهن- تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: همچنین شاهد بارش برف و باران در محور‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، اصفهان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، سمنان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی هستیم.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور‌های استان گیلان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر بارش باران گزارش شده است.

وی در پایان گفت: شایان ذکر است که حد تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، الزامی است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار