gardeshban.ir

شهروندان ۶۰ کشور جهان از ابتدای سال آینده میلادی می‌توانند به صورت آنلاین در مدت ۲۰ دقیقه ویزای شنگن را دریافت کنند.
کد خبر: ۲۱۸۲۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
خبرگزاری یورونیوز در گزارش روز دوشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰، به این مطلب پرداخته و عنوان کرده که این نوع ویزای جدید ETIAS نام گرفته است. هزینه مجوز ورود به منطقه شنگن برای شهروندان این ۶۰ کشور ۷ یورو خواهد بود.

شهروندان این ۶۰ کشور و منطقه برای سفر به محدوده شنگن باید درخواست سفر خود را اینترنتی ارائه کنند. پاسخ این درخواست نیز اینترنتی ارسال می‌شود. این پاسخ در حکم ویزا خواهد بود و دارنده آن می تواند با در دست داشتن آن، وارد کشورهای محدوده شنگن شود.

به گفته یورونیوز این نوع ویزا شامل همه اقامت‌های گردشگری یا تجاری زیر ۹۰ روز اقامت در منطقه شنگن خواهد شد.

امارات متحده عربی، گرجستان، هنگ کنگ، اسرائیل، ژاپن، کره جنوبی، تایوان تنها کشورهای آسیایی هستند که می‌توانند از ویزای ETIAS استفاده کنند.

۶۰ کشوری که می توانند ویزای ETIAS دریافت کنند

آلبانی، آندورا، آنتیگوآ و باربودا، آرژانتین، استرالیا، باهاما، باربادوس، بوسنی هرزه گوین، برزیل، برونئی، کانادا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، دومینیکن، السالوادور، گرجستان، گرنادا، گواتمالا، هندوراس، هنگ کنگ، اسرائیل، ژاپن، کیریباتی، ماکائو، مقدونیه، مالزی، جزایر مارشال، موریس، مکزیک، میکرونزی، مولداوی، مونته‌نگرو، نیوزیلند، نیکاراگوئه، بالاو، پاناما، پاراگوئه، پرو، سنت کیتس، نویس، سنت وینسنت، ساموا، صربستان، سیشل، سنگاپور، جزایرسلیمان، کره جنوبی، تایوان، تونگا، ترینیداد و توباگو، تووالو، اوکراین، امارات، بریتانیا، آمریکا، اروگوئه، وانواتو، ونزوئلا.

گفتنی است شنگن شامل ۲۶ کشور در اروپاست که برای ورود به آنها تنها می توان از یک ویزای واحد (به نام شنگن) استفاده کرد. افراد با داشتن یک ویزای شنگن می توانند به همه این کشورها دسترسی داشته باشند.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار