gardeshban.ir

براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر (ویژه نوروز 99) استان سمنان، طرح بنزین سفر پیگیری می شود.
کد خبر: ۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهدی جمال در ستاد اجرایی خدمات سفر پیرامون طرح بنزین سفر اظهار کرد: این طرح با هدف کمک به افزایش سفرها از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست پیگیری است. 

وی بر لزوم کمک دستگاه ها به فرآیند معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید و تصریح کرد: تبلیغات خدمات سفر ویژه نوروز 99 از سوی کمیته های خدمات سفر به منظور یکپارچگی و با اعطای اعتبار از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به افزایش سفرها در این استان در نوروز سال گذشته گفت: اقامت مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی سال 98 در مقایسه با مدت مشابه سال آن 38.5 درصد افزایش یافت. 

جمال با اشاره به افزایش سفرها به این استان در طول سال خاطرنشان کرد: براساس آمار، ضریب اشغال تختخواب های هتل ها در تابستان امسال به طور متوسط 80 درصد بود. 

وی با بیان اینکه دبیرخانه خدمات سفر به دبیری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت دایمی در استان سمنان فعال است ادامه داد: تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری با راهبردهای مهم اقتصادی در دستور کار است. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تبلیغ جاذبه های گردشگری استان سمنان در فضای مجازی با استفاده از نرم افزارهای نوین خبر داد و گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی برای پذیرایی، خدمات رسانی و اسکان مسافران نوروزی اجتناب ناپذیر است. 

وی افزود: 24 کمیته خدمات سفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ویژه نوروز 99 در ارتباط هستند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: هماهنگی ها برای خدمات مناسبتر به مسافران نوروزی با جدیت تا اتمام طرح بنزین سفر دنبال می شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار