gardeshban.ir

ماکارونی یکی از غذاهای محبوبی است که بسیار در سفره های ایرانی ها دیده می شود امروز طرز تهیه ی ماکارونی با پنیر پیتزا را توضیح میدهیم که در فر آماده کنید و از خودن آن لذت ببرید
کد خبر: ۲۲۰۳۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از دستور پخت هایی که به تازگی برای شما آموزش میدهیم این روش پخت ماکارونی است بیشتر همه دوست دارند به یک روش همیشگی ماکارونی را بپزند اما ما روشی نوین و خوشمزه را پیشنهاد میکنیم همراه ما در این مقاله از آشپزی باشید.



چی لازم دارم:

روش پخت ماکارونی می تواند تفاوت داشته باشد که ما در این مقاله میخواهیم یک روشی جدید و مجلسی را توضیح دهیم که دستور پخت ساده و روانی را نیز دارد مواد مورد نیاز را برای شما عزیزان در زیر قرار داده ایم:

مقدار لازم ماکارونی بریده کوچک

۲ فنجان سس ماکارونی

۲/۳ پیمانه گل کلم پخته شده

۲/۳ فنجان کلم بروکلی پخته شده

مقداری سس گوجه فرنگی

۲ قاشق غذاخوری پنیر پیتزای پارمسان رنده شده

چطور بپزم:

گام اول: فر را از قبل تا ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. در قابلمه بزرگ ماکارونی را طبق دستورات روی بسته بپزید. سپس ماکارونی را در یک ظرف پیرکس جهت پخت بریزید و سپس سس ماکارونی ، گل کلم ، کلم بروکلی ، سس گوجه فرنگی ،پنیر پیتزا پارمسان را به آن اضافه کنید و همه مواد را باهم مخلوط کنید و اماده که شد در فر قرار دهید

گام دوم: به مدت ۲۵ دقیقه اجازه دهید در فر بماند و خوب پخته شود سپس می توانید از فر بیرون بیاورید و سرو کنید

نکته: برای طعم دار کردن بیشتر می توانید از ادویه هایی که دوست دارید به مخلوط اضافه کنید
در تزیین ظرفی که میخواهید سرو کنید می توانید از لیمو و جعفری و دیگر سبزیجات و میوه جات نیز استفاده کنید و شکلی زیبا را به وجود آورید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار