gardeshban.ir

آبشار لوه در گلستان که به آبشاری در قلب بهشت معروف است یکی از جاذبه‌های تفریحی پر طرفدار استان گلستان محسوب می شود.
کد خبر: ۲۲۰۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
آبشار لوه یا همان آبشاری در قلب بهشت در 20 کیلومتری گالیکش و در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد و در کنار روستایی به نام لوه، در جنگلی انبوه با درختان پهن برگ واقع شده است. همجواری این آبشار با پارک جنگلی گلستان ارزش ویژه ‌ای به آن بخشیده است.
 
گالیکش آبشارهای متعددی دارد که در این میان آبشار لوه با 75 متر ارتفاع از آبشارهای دیدنی و کم ‌نظیر استان گلستان و در روستای لوه است، به همین منظور به گردشگرانی که با تور شمال به این منطقه سفر می کنند پیشنهاد می شود حتما از این آبشار بی نظیر دیدن کنند. شاید برای بسیاری جالب باشند که بدانند، روستای لوه حدود 600 نفر جمعیت دارد که ساکنان آن عمدتا از طریق کارگری امرار معاش می ‌کنند.
 
آبشار لوه در امتداد يک شيب پلکاني به صورت طبيعی از صخره ها فرو می ريزد و دارای پنج طبقه می باشد که در داخل دره ای به عمق 35 متر و پوشيده از درختان جنگلی از قبيل ممرز، افرا توسکا واقع شده و در فصول بهار و تابستان، محيط زيبايی برای استراحت مشتاقان طبيعت فراهم می کند. 
 
آبشار لوه و آبشار کوه سنگی که در فاصله دو کیلومتری جنوب روستای لوه و در 24 کیلومتری شرق گالیکش واقع شده اند که در صورت توجه و سرمایه گذاری می توانند از مناطق خوب گردشگری استان گلستان باشند .

با تمامی این تفاسیر به گردشگران تور شمال پیشنهاد می شود که در هنگام سفر خود به آبشار لوه که به تنها آبشاری در قلب بهشت معروف است، بازدید کنند. 

آبشار لوه در گلستان؛ آبشاری در قلب بهشت/عکس

آبشار لوه در گلستان؛ آبشاری در قلب بهشت/عکس

آبشار لوه در گلستان؛ آبشاری در قلب بهشت/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار