gardeshban.ir

روز چهارشنبه/
آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه توصیه به توقف موقت پرواز بر فراز ایران را پس از 20 روز از اعلام آن، لغو کرد.این آژانس 21 دی به همه خطوط هواپیمایی این اتحادیه هشدار داده بود که از پرواز در آسمان ایران خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش امروز تارنمای آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا، گروه ارزیابی ریسک این آژانس شب گذشته در جلسه ای با بررسی جدیدترین اطلاعات پیرامون ایمنی و امنیت حمل و نقل تجاری هوایی بر فراز ایران و عراق به این نتیجه رسید که توصیه های موقتی این آژانس و کمیسیون اتحادیه اروپا مبنی بر پرهیز تمامی پروازها از حریم هوایی ایران و عراق، کنار گذاشته شود.

این گروه بر مبنای آخرین اطلاعات، توصیه به پرهیز از حریم هوایی عراق به جز دو کریدور خاص و پرهیز از عبور پائین تر از ارتفاع 25 هزار پا در حریم هوایی ایران را دوباره تائید کرد.

آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا 21 دی به همه خطوط هواپیمایی این اتحادیه هشدار داده بود که از پرواز در آسمان ایران خودداری کنند.

این آژانس ابتدا و در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری هواپیمایی بین المللی اوکراین در حومه تهران هشدار داده بود که از پرواز در ارتفاع کمتر از 25 هزار پا در آسمان ایران خودداری شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار