gardeshban.ir

براساس یک نظرسنجی که بر روی ۲۵۰۰۰ نفر صورت گرفت، ۵۴ درصد شرکت کنندگان گفتند که تعطیلات به صورت پیاده روی را به سایر تعطیلات ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۲۲۲۹۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
بیشتر افرادی که در این نظرسنجی نظر مثبت به پیاده روی داشتند، گروه‌های سنی بین ۱۸ تا ۲۴ و ۲۵ تا ۳۴ سال بودند. با توجه به این موضوع لیستی از برخی مقاصد زیبا و خارق‌العاده برای پیاده روی در جهان آماده کرده‌ایم.

۱. Kumano Kodo Pilgrimage، ژاپن

پنج مقصد خارق‌العاده سفر برای عاشقان پیاده‌روی+تصاویر

تور ۹ روزه پیاده روی که از اوساکا شروع شده و به ایسه ختم می‌شود. در این تور از عبادتگاه Kumano Kodo و ایسه بازدید می‌شود شب‌ها می‌توان در مکانی مانند هتل‌های قدیمی ژاپنی استراحت کرد و روز بعد پیاده روی ۴ تا ۶ ساعته را از نو شروع کرد. این مسیر که از کوه‌های Koyasan عبور می‌کند  منظره‌ای زیبا و خارق‌العاده برای شما فراهم می‌کند.

۲. Ausengate (کوه‌های رنگین کمان)، پرو

پنج مقصد خارق‌العاده سفر برای عاشقان پیاده‌روی+تصاویر

برای کسانی که می‌خواهند ظاهر دیگری از پرو را ببینند قطعا این تور پیاده روی ۷ روزه در مسیر کویری که از کوه‌هایی با خاک رنگی می‌گذرد بهترین گزینه است و در نهایت به معروف‌ترین و پربازدیدترین مکان در پرو یعنی ماچوپیچو می‌رسید.

۳. Liguria، ایتالیا

پنج مقصد خارق‌العاده سفر برای عاشقان پیاده‌روی+تصاویر

یکی از زیباترین و خیره کننده‌ترین شهرهای ساحلی در ایتالیا Liguria است که مرزهای آن توسط توسکانی و فرانسه احاطه شده و بهترین مسیر برای پیاده‌ روی جاهایی است که می‌توان از غذاهای لذیذ ایتالیایی لذت برد.

۴. Hollyford، نیوزلند

پنج مقصد خارق‌العاده سفر برای عاشقان پیاده‌روی+تصاویر

Hollyford یکی از زیباترین مناطق کشف نشده در نیوزلند بشمار می‌رود و در طول یک سفر ۲ تا ۳ روزه می‌توان از جنگل‌های ساحلی عبور کرد و با هلیکوپتر بر فراز آسمان Hollyford پرواز کرد و یک تجربه بی‌نظیر به دست آورد.

۵. Bergen، نروژ



بعد از گذراندن چند روز در شهر فوق‌العاده Bergen، بهتر است سفر را کمی به عمق و حومه این شهر برد و در کوه‌های حیرت‌آور این شهر نروژی پیاده‌روی کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار