gardeshban.ir

سفارت ایران در تاجیکستان از برقراری خط پروازی تهران-دوشنبه - بیشکک خبر داد و اعلام کرد از امروز 14 بهمن پرواز هواپیمای شرکت وارش از تهران به دوشنبه در تاجیکستان و بیشکک در قرقیزستان انجام شد.
کد خبر: ۲۲۳۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با پیگیری‌های انجام شده، راه اندازی این خط پروازی به منظور رفاه حال اتباع هر سه کشور و سفر گردشگران و با مجوز سازمان‌های هواپیمایی کشورهای مذکور، پرواز مستقیم بین دو کشور انجام شده است.

طبق برنامه زمانبندی، این پرواز روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 4 صبح از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت 9:30 صبح (به وقت محلی) همان روز از فرودگاه دوشنبه و ساعت 13(به وقت محلی) از فرودگاه بین المللی بیشکک خواهد بود.

بنا بر اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران، از خردادماه سال جاری پرواز مستقیم مشهد - دوشنبه برقرار شده است که با توسعه روابط فی مابین، افزایش تعداد مسافران، موافقت سازمان‌های هواپیمایی دو کشور و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و تاجیکی، ان‌شاءالله تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده نیز افزایش می‌یابد.

سال گذشته و پس توقف پروازهای شرکت هواپیمایی «آسمان» و «تاجیک ایر» مسافرانی که قصد عزیمت به ایران و تاجیکستان داشتند، می‌بایست از مسیر غیرمستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت می‌کردند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار