gardeshban.ir

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاخیر چهار پرواز خارجی این شرکت، نامساعد بودن شرایط جوی را دلیل این تاخیرات اعلام کرده است.
کد خبر: ۲۲۳۱۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد  با توجه به تاخیرهای به وجود آمده در پروازهای شماره  718 و 719 "هما" در مسیر تهران به استانبول و بالعکس روز 14  بهمن‌ماه سال جاری، ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به اطلاع می‌رساند این دو پرواز با تغییر در ساعت‌های ذیل انجام می‌شود.

 پرواز شماره 719 از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول در ساعت 16 و 30 دقیقه صورت می‌گیرد و همچنین پرواز شماره 718  استانبول به تهران نیز در ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت محلی، فرودگاه استانبول را به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ترک خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، پرواز شماره 719 هواپیمایی ایران ایر به مقصد استانبول باید ساعت 7:25 دقیقه صبح امروز انجام می شد که تقریبا با 9 ساعت تاخیر انجام خواهد شد.

روابط عمومی این شرکت همچنین اعلام کرده دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از مبدا آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل لزوم دریافت سوخت در فرودگاه میانی در منطقه اروپا و شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، با تاخیر انجام می‌شود.  

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی پروازهای آمستردام و لندن "هما" به اطلاع میرساند پرواز شماره 724 آمستردام به تهران، روز 13 بهمن‌ماه سال جاری، ساعت13 و 58 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه آمستردام پرواز نموده و باتوجه به سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه میانی و نامساعد بودن شرایط جوی این فرودگاه، هواپیما به ناچار در ساعت 16 و 5 دقیقه به وقت محلی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

همچنین پرواز شماره 710  هما" که قرار بود ساعت 16 و 55 دقیقه به وقت محلی تاریخ 13 بهمن‌ماه، لندن را به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) ترک نماید و در فرودگاه میانی سوخت‌گیری داشته باشد، به دلیل شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، پرواز از لندن انجام نشده است.

مسافران هر دو پرواز به هتل انتقال داده شده‌اند و با توجه به ادامه شرایط نامساعد جوی در فرودگاه میانی، اقدامات لازم در خصوص انجام سوخت‌گیری و پرواز هر دو هواپیما به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در حال انجام می‌باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار