gardeshban.ir

از امروز/
پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۸ صبح امروز ‌از طریق مراکز فروش و آژانس‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۳۳۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
روز گذشته پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی در ۳ مرحله از طریق سایت‌های مجاز فروش بلیت قطار و اپلیکیشن‌های مربوطه انجام شد.

در پیش‌فروش اینترنتی ظرفیت قطارها در مسیرها و تاریخ‌های پرتقاضا نظیر تهران-مشهد، تهران-شیراز و غیره خصوصاً برای تاریخ‌های ۲۷،۲ ۸ و ۲۹ اسفندماه به سرعت تکمیل شد.

البته ۵۰ درصد ظرفیت فروش بلیت قطارهای نوروزی، به فروش اینترنتی و ۵۰ درصد به فروش حضوری از طریق آژانس‌ها و مراکز فروش اختصاص یافته است.

از ساعت ۸ صبح امروز نیز فروش ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان ریلی نوروز، آغاز شد، امروز بر خلاف روز گذشته، پیش‌فروش در همه مسیرها از ساعت ۸ صبح آغاز شد، در حالی که دیروز در ۳ دسته پیش‌فروش انجام شد به عنوان مثال پیش‌فروش مسیر مشهد غیر از تهران به مشهد از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و پیش‌فروش مسیر تهران-مشهد و بلعکس از ساعت ۱۷ از طریق فروش‌ اینترنتی آغاز شده بود.

نوروز امسال در مسیر تهران ـ وان و تهران ـ آنکارا نیز قطار برقرار است؛ قیمت بلیت قطار تهران ـ آنکارا همان نرخ مصوب و به صورت یورو است.

طرح سفرهای ریلی نوروز ۹۹ از ۲۴ اسفند ۹۸ آغاز می‌شود و تا پایان روز ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

طبق اعلام معاون مسافری راه‌آهن قیمت بلیت‌ قطارها همان نرخ‌های قبلی است و تغییری نداشته است.

‌برای ایام نوروز امسال ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار صندلی ظرفیت در نظر گرفته‌ شده است.

‌مسافران دقت کنند هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت‌ حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند؛ همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

‌در همه ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل بلیت با شناسنامه انجام می‌شود و مسافران دقت کنند هرگز بلیت بی‌نام خریداری نکنند، اگر بلیت‌ها با کارت شناسایی مسافران همخوانی نداشته باشد، آن مسافر باید در همان ایستگاه بلیت جدید تهیه کند،‌ بنابراین‌ مردم‌ به هیچ عنوان سراغ دلالان نروند و بلیت بی‌نام خریداری نکنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار