gardeshban.ir

بسیاری از مردم بازدید از مکان‌های جدید و بدست آوردن تجربیات را دوست دارند. اما وقتی به عنوان اولین نفر که از یک مکان در بین دوستان خود بازدید کرده قرار می‌گیرید، حتی بیش از پیش به سفر کردن علاقه مند می‌شوید.
کد خبر: ۲۲۳۵۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
در اینجا به معرفی برخی از مقاصدی می‌پردازیم که ممکن است تا به حال با آنها آشنا نشده باشید.

۱. جزیره دومینیکا



اگر از طرفداران رنگ سبز و طبیعت هستید، قطعا عاشق این جزیره سرسبز و کوهستانی خواهید شد. از نکات برجسته این جزیره زیبا می‌توان به جنگل‌های بارانی حیرت انگیز استوایی، پارک ملی Morne Trois Piton و دریاچه جوشان و آبشار و استخر زمرد اشاره کرد.

۲. متئورا، یونان



آتن و سانتورینی، اولین مکان‌هایی هستند که به هنگام شنیدن اسم یونان به ذهن می‌رسند. با این حال متئورا یکی دیگر از مقاصدی است که باید به لیست سفری خود اضافه کرد. در اینجا ستون‌های سنگی و طبیعی وجود دارد که در بالای آن‌ها صومعه‌ سراهای مسیحی قرار گرفته. این شگفتی منحصر به فرد از طریق قطاری از آتن به کالامپاکا قابل مشاهده است.

۳. کامچاتکا، روسیه

۵ مقصد سفر کمتر شناخته شده‌/سفر به لانه ببر و دریاچه جوشان

روسیه کشوری است که همچنان توسط بسیاری از مردم کشف نشده باقی مانده. کامچاتکا، یک شبه جزیره آتشفشانی که در خاور دور واقع شده است. این منطقه دارای مناظر چشمگیر، پیاده روهای خیره کننده، پارک‌های زیبا و همچنین یک آتشفشان فعال در نیمکره شمالی خود است.

۴. ساحل مخفی، پلایا دل آمور، مکزیک



در حضور سواحل زیبا در مکزیک مانند Cancun شکی نیست اما جزایر Marietas چطور؟   این مجمع‌الجزایر کوچک به راحتی از طریق شهر ساحلی پورتو والتا قابل دسترسی است. در اینجا یک شکاف بزرگ در قلب جزیره به وجود آمده که آن را به یک ساحل و دریای مخفی بدل کرده است.

۵. لانه ببر، بوتان

۵ مقصد سفر کمتر شناخته شده‌/سفر به لانه ببر و دریاچه جوشان

افسانه‌ها می‌گویند که در قرن ۸،   گورو پادماسباواوا بر پشت یک ببر بالدار مسافتی بیش از ۳۰۰۰ متر را بر فراز کوهی پرواز کرد. سپس قبل از ساخت هفت معبد Taktshang که به لانه ببر مشهور است، به مدت ۳ سال و ۳ ماه و ۳ روز ۳ ساعت مراقبه و مدیتیشن کرد. بدون شک یکی از هیجان انگیزترین مکان‌های دیدنی بوتان لانه ببر است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار