gardeshban.ir

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد. افراد با توجه به شرایط و اهداف خود برای دریافت یکی از این ویزاها اقدام می کنند.
کد خبر: ۲۲۳۸۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
ویزای کانادا انواع مختلفی دارد. افراد با توجه به شرایط و اهداف خود برای دریافت یکی از این ویزاها اقدام می کنند. 

ویزاهای کانادا به طور کلی به دوسته تقسیم می شوند:

ویزای موقت کانادا :

ویزای موقت کانادا به ویزایی گفته می شود فرد در زمان محدود و مشخصی برای مقاصد تحصیلی و یا توریستی اجازه اقامت در کانادا را دارد. ویزای موقت کانادا شامل ویزای توریستی، تحصیلی و ویزای همراه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزاهای کانادا به صفحه انواع ویزای کانادا مراجعه کنید.

ویزای اقامت دائم کانادا:

معمولا توصیه می شود برای بالا بردن شانس دریافت اقامت دائم کانادا، ابتدا از طریق ویزاهای موقت تحصیلی، کاری و یا توریستی اقدام شود. زیرا با کسب تجارب تحصیلی و شغلی در کانادا می توانید امتیازات بیشتری را برای کسب اقامت دائم کانادا کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه های اقامت دائم کانادا به صفحه اقامت دائم کانادا با تحصیل مراجعه کنید.

در این مطلب سعی داریم به معرفی ویزای توریستی کانادا و مزیت های آن بپردازیم.

ویزای مولتیپل کانادا

ویزای مولتیپل کانادا، در واقع ویزای توریستی است که اداره مهاجرت کانادا از سال ۲۰۱۵، براي بيشتر درخواست‌ کنندگان ویزای توریستی کانادا صادر می‌کند كه طول مدت آن معمولاً بر اساس اعتبار باقي مانده از پاسپورت شخص درخواست كننده صادر ميشود و از آنجاييكه پاسپورت ايرانيان ٥ ساله میباشد، به نام ويزاي ٥ ساله مالتيپل در بين ايرانيان شناخته شده است.

با دریافت ویزای توریستی کانادا، افراد تا اعتبار ویزای خود که تا زمان اعتبار پاسپورت است، می توانند بدون محدودیت وارد خاک کانادا شوند. دارندگان ویزای توریستی کانادا در هر بار ورود می توانند تا ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشند. بعد از ۶ ماه باید ۱ بار حتی برای چند ساعت از خاک کانادا خارج شوند و دوباره به کانادا بازگردند تا بتوانند ۶ ماه دیگر را در کانادا اقامت داشته باشند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا

اصل پاسپورت به اضافه پاسپورت های قدیمی که ویزا در آن درج شده است.

یک قطعه عکس ۳/۵ در ۴/۵

ترجمه شناسنامه

نامه تمکن مالی و پرینت گردش حساب ۴ ماهه به زبان انگلیسی

اسناد ملکی

مدارک شغلی

مزیت های ویزای توریستی مولتیپل کانادا

اولین مزیت ویزای توریستی کانادا -مولتیپل این است که به دارنده ویزا این اجازه را می دهد که به دفعات به کانادا وارد شوند.

دارندگان اين ويزا از طریق کلیه مرزها و در زمان های مختلف اجازه ورود و خروج دارند.

ویزای توریستی مولتیپل کانادا تا یک ماه قبل از تاریخ ابطال گذرنامه فرد دارای اعتبار است.

دارندگان این نوع ويزا بعد از هر بار ورود ميتوانند به مدت ٦ ماه در كانادا حضور داشته باشند.

امكان تمديد مدت زمان حضور. از ديگر مزاياي آن ميتوان به اجازه تحصيل در دوره هاي كوتاه مدت كمتر از ٦ ماه بدون تغيير به ويزاي دانشجويي نام برد.

دارندگان این نوع ويزا شانس بالاتری جهت اخذ ويزاي دانشجويي دارند.

دارندگان ويزا كه علاقمند به ادامه تحصيل هستند و داراي مدرك زبان رسمي از جمله آيلتس نيستند، اين امكان برایشان بوجود خواهد آمد كه مستقيماً در امتحان تعيين سطح زبان جهت ورود به دانشگاهها و كالج ها شركت نمايند.

علاوه بر بازديد از طبيعت بكر و مراكز ديدني كشور كانادا اين فرصت وجود خواهد داشت تا به بررسي فرصتهاي خريد بيزينس و يا سرمايه گذاري جهت اخذ اقامت دائم كانادا به همراه خانواده بپردازند.

اگر سابقه سفرهاي خارجي، مدارك كاري و مالي خوبي داريد از اين فرصت استثنايي جهت آشنايي با فرصتهاي تحصيلي، شغلي و سرمايه گذاري و در نهايت اقامت دائم به همراه خانواده تان استفاده كنيد.

موسسه جي اس آي در تمام اين مراحل همراه شما خواهد بود. هم اكنون جهت دریافت اطلاعات بیشتر فرم ارزیابی رایگان موسسه جی اس آی را پر کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار