gardeshban.ir

هزینه سفر به کوالالامپور را از قیمت تور کوالالامپور تا قیمت اقامتگاه ها و هتل‌ها، هزینه حمل‌ونقل و ... بدانید و برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر داشته باشید.
کد خبر: ۲۲۳۸۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر به مالزی کامل نمی‌شود، مگر اینکه چند روزی به گشت در کوالالامپور، پایتخت این کشور، بگذرانید. اگرچه سفر به این شهر گران‌تر از سایر نقاط مالزی برای شما تمام می‌شود، در اینجا می‌توانید تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از فرهنگ کوالالامپور (هندی، چینی، مالایی و غربی) داشته باشید، فرهنگی که آمیزه‌ای منحصربه‌فرد از غذاها، خرید و زندگی شبانه را ایجاد می‌کند. کوالالامپور مکانی هیجان‌نگیز و یکی از بهترین شهرهای جهان برای لذت بردن از غذاهای خوب هندی (در جایی خارج از هند) است. این مقاله راهنمایی است درباره جزئیات هزینه سفر به کوالالامپور.

متوسط هزینه اقامت در کوالالامپور

قیمت هاستل‌های درون شهر حدود ۲۰ تا ۴۵ رینگیت است. اجاره یک اتاق‌ خصوصی در هاستل بین ۴۰ تا ۶۰ رینگیت در هر شب هزینه دارد و این اتاق‌ها معمولا دارای حمام خصوصی هستند. صبحانه و وای‌فای رایگان مانند سیستم تهویه هوا در این هاستل‌ها معمول است. اما در تعداد کمی از هاستل‌ها آشپزخانه وجود دارد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفرها تمایلی به بیرون غذا خوردن ندارید و بیشتر غذا را خودتان تهیه می‌کنید، باید در انتخاب هاستل دقت کنید.

هزینه اقامت در ارزان‌ترین هتل‌ها از ۵۵ رینگیت برای یک اتاق دو نفره با وای‌فای رایگان، صبحانه، تهویه مطبوع و یک سرویس بهداشتی خصوصی شروع می‌شود. برای اقامت در یک هتل شیک‌تر و با امکاناتی چون استخر، انتظار می‌رود حداقل ۱۰۰ رینگیت در هر شب پرداخت کنید. برای اقامت در یک هتل لوکس، قیمت‌ها از حدود ۲۲۵ رینگیت در هر شب شروع می‌شوند. Airbnb هم در این شهر در دسترس است و محل اقامت اشتراکی در حدود ۵۵ رینگیت در هر شب و کل آپارتمان چیزی حدود ۱۰۰ رینگیت است.

قیمت تور کوالالامپور

قیمت تورهای کوالالامپور در زمستان ۱۳۹۸، محدوده قیمتی بین ۵ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان دارد. هفت شب اقامت در هتل سه ستاره و پرواز با ایرلاین داخلی هزینه‌ای حدود پنج میلیون تومان خواهد داشت. اگر هتل‌های پنج ستاره را انتخاب کنید، هزینه تا ۸ یا ۹ میلیون تومان افزایش خواهد داشت.

برای مقایسه قیمت انواع تور مالزی و تور کوالالامپور می‌توانید از کجارو کمک بگیرید. تورهای متنوع از آژانس‌های مسافرتی را به‌صورت یک‌جا مشاهده کنید و کمترین هزینه را پیدا کنید.

هزینه ویزای مالزی

اتباع ایرانی برای سفر به کوالالامپور باید در فرودگاه مالزی ویزا دریافت کنند. ویزای مالزی ۱۴ روز اعتبار دارد و هزینه آن رایگان است.

متوسط هزینه خورد و خوراک

هندی، چینی، مالایی و غذاهای غربی همه در کوالالامپور پیدا می‌شود. ترکیب چند فرهنگی در کوالالامپور باعث شده تا تنوع غذای محلی بالایی در این شهر ایجاد شود. بازارها و دست‌فروش‌های خیابانی انتخابی عالی برای خوردن غذاهای دلچسب محلی است. برای تهیه غذای خیابانی در کوالالامپور معمولا هزینه‌ای کمتر از ۱۰ رینگیت باید بپردازید. غذای محلی در رستوران‌ها بین ۵ تا ۱۵ رینگیت برای هر وعده هزینه خواهد داشت. 

اگر بخواهید به یک رستوران با کیفیت پایین با سرویس میز بروید، باید برای یک وعده غذایی به‌همراه نوشیدنی حدود ۳۵ رینگیت هزینه کنید. غذاهای غربی گران‌تر از غذاهای محلی هستند، اما با این وجود یک وعده فست‌فود چیزی حدود ۱۵ رینگیت هزینه دارد؛ در حالی که قهوه حدود ۵ رینگیت خواهد بود. 

هزینه خرید مواد اولیه برای تهیه غذا برای یک هفته بین ۷۵ تا ۱۵۰ رینگیت هزینه خواهد داشت، البته در صورتی که به بازارهای محلی بروید و از محل‌هایی که اجناس گران‌قیمت می‌فروشند، خودداری کنید.

هزینه حمل‌ونقل در کوالالامپور

سیستم حمل‌ونقل عمومی در کوالالامپور عالی است. هزینه کرایه اتوبوس‌ها از ۱ رینگیت شروع می‌شوند و مترو بسته به مسیر انتخابی هزینه‌ای بین ۲ تا ۳۵ رینگیت است. برای سفرهای بین کشوری، کرایه یک اتوبوس از کوالالامپور به سنگاپور حدود ۷۰ رینگیت هزینه خواهد داشت، در حالی که هزینه بلیط پرواز نزدیک به ۲۰۰ رینگیت خواهد بود. قطار از کوالالامپور به بانکوک حدود ۲۰۰ رینگیت است، و بلیط پرواز برای همین فاصله تقریبا ۵۰۰ رینگیت خواهد بود.

هزینه بازدید از جاذبه‌های کوالالامپور

برای دیدن برج‌های پتروناس بروید. ارتفاع این برج‌ها ۴۵۱ متر است و بازدیدکنندگان می‌توانند از روی پل بین دو برج که در طبقه ۴۱ و ۴۲ قرار دارد به تماشای شهر بایستند. هزینه ورود به برج ۸۵ رینگیت برای بزرگسالان و ۳۵ رینگیت برای کودکان است و تنها تعداد محدودی از بلیط‌ها در هر روز به فروش می‌رسد- و اغلب به سرعت تمام می‌شوند.

بازدید از معبد سری ماهاماریمان را فراموش نکنید. این بنا در سال ۱۸۷۳ ساخته شده است و در نزدیکی محله چینی‌ها قرار دارد و یکی از دیدنی‌ترین معابد و از قدیمی‌ترین و زیبا‌ترین معابد کشور است.این معبد جایگاه مهمی در زندگی مذهبی هندوها دارد. را اشغال می‌کند و برج دروازه آن که با تصاویر خدایان هندو تزئین شده، بسیار دیدنی است. مسجد نگارا مسجد ملی مالزی است. این مجموعه در مساحتی حدود ۱۳ هکتار قرار دارد و ظرفیت نگهداری ۱۵,۰۰۰ نفر را دارد.












مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار