gardeshban.ir

معاون گردشگری/
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: پیش‌بینی می شود 77 میلیون نفرروز اقامت در مراکز اقامتی رسمی استانها از سوی مسافران ثبت شود.
کد خبر: ۲۲۴۲۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
ولی تیموری روز چهارشنبه اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته شاهد کاهش خروجی گردشگر داخلی باشیم که این موضوع می تواند رونق گردشگری داخلی کمک کند.

وی گفت: سال گذشته 20میلیون نفر از اماکن فرهنگی، تاریخی بازدید و  77 میلیون اقامت نفرروز از مسافران داخلی و 183 هزار نفر گردشگری خارجی نیز در کشور ثبت شد.

پیشنهاد 120 لیتر بنزین نوروزی برای طرح خدمات سفر

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در خصوص اختصاص بنزین سفرهای نوروزی گفت: در این خصوص پیشنهاد 120 لیتر بنزین (1500 تومان) به دولت ارائه شده که منتظر نهایی شدن آن هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این میزان بنزین شاید نتواند کل سفر یک خانوار را پوشش بدهد ولی می تواند به بخش گردشگری داخلی انگیزه مطلوبی تزریق کند.

آسمان ایران برای پروازهای بین المللی امن است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اتفاقات اخیر پرواز های داخلی، هر گونه پروازی بر روی آسمان ایران توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی پیگیری می شود گفت: طبق اعلام اتحادیه اروپا آسمان کشورمان برای عبور پروازهای بین امللی امن است و باید در این خصوص وزارت راه با قاطعیت وارد عرصه شده تا به رفع این موضوع کمک کند.

وی بیان کرد: یکی  از خواسته های مهم ما از وزارت راه و شهرسازی این است که زمانی با ایرلاین های خارجی تفاهم نامه ای امضا می شود، تعهدات آنها با قوت اجرایی شود.

تیموری خاطر نشان کرد: با قوت به این موضوع از این پس شاهد رونق در بخش پروازهای بین المللی و حضور گردشگران خارجی به کشورمان خواهیم بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار