gardeshban.ir

هر ساله با شروع پیش فروش بلیط‌های حمل و نقل نوروزی، تب و تاب سفر در شهر بالا می‌گیرد. آن دسته از مسافرانی که قصد سفر به شهرهای دور دارند یا ترجیح می‌دهند در کمترین زمان ممکن به مقصد برسند، سفر با هواپیما بهترین انتخاب برای آنهاست. با هم نگاهی به نرخ پروازهای نوروزی به برخی مقاصد پُرتردد می‌اندازیم.
کد خبر: ۲۲۴۵۵
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر با هواپیما گران‌ترین انتخاب یک مسافر برای رسیدن به مقصد است. همین موضوع از تعداد خواهان سفرهای هوایی کم می‌کند اما جدا از هزینه‌ها، برای بسیاری در آسمان معلق بودن حسی از ناامنی ایجاد می‌کند و این اضطراب حتی ممکن است به بروز مشکلات جسمی برای آنها منجر شود. همه این عوامل، دلایلی خواهند شد تا آنها عطای سفر سریع و آسان را به لقایش ببخشند.

اما این داستان طرف دیگری هم دارد و آن عاشقان پرواز هستند. آنها که از در راه ماندن فراری‌اند و دوست دارند سریع به مقصد برسند یا کسانی که به هر دلیل بودن در مسیرهای طولانی برایشان ممکن نیست، سفر با هواپیما را تنها انتخاب خود می‌دانند، حتی اگر این انتخاب خیلی گران تمام شود.

اگر شما هم از همین دسته مسافران هستید و می‌خواهید سفر نوروزی خود را با هواپیما انجام دهید، باید زودتر دست به کار شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که در این ایام تقاضا برای رزرو بلیط‌های نوروزی بالاست و فروش بلیط چارتری بی‌معنا است. حجم بالای تقاضا برای بلیط هواپیما در این روزها، تفاوت قیمت این دو نوع بلیط هواپیما را از بین می‌برد. پس حواس‌تان باشد فریب خرید بلیط چارتری از آژانس‌های مسافرتی را نخورید.

در ادامه، نرخ بلیط برخی پروازها، از مبدا تهران به مقاصد پُرتردد در هفته منتهی به نوروز آورده شده است. به منظور امکان مقایسه میان پروازها، حداقل نرخ بلیط‌های شرکت‌ هواپیمایی هما در نظر گرفته شده است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار