gardeshban.ir

مونسان قول داد:
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در تعطیلات نوروز مراکز گردشگری زیرنظر این وزارتخانه، هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت.
کد خبر: ۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 24
گردشبان (gardeshban.ir) : علی‌اصغر مونسان در حاشیه افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران درباره کنترل نرخ‌ها در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر بیشتر از یک ماه است که فعالیت خود را در این راستا آغاز کرده است، حدود ١٨ وزارتخانه، سازمان و نهاد عضو این ستاد هستند که باید در کنار هم قرار گیرند تا نوروز خوبی برای مردم فراهم شود. تاکید رییس‌جمهور هم بر این بوده که نوروز بدون دغدغه و ایمن باشد، همه بخش‌های دخیل باید در این باره قول دهند.

وی با اشاره به همراهی هتل‌ها برای گران نشدن قیمت‌ها در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: از جانب بخش گردشگری این قول را می‌دهم که هیچ افزایش نرخی رخ ندهد، غیر از این را هم نمی پذیرم. 

مونسان بیان کرد: تعطیلات نوروز پدیده خاصی رخ نمی‌دهد که منجر به گران‌فروشی شود. سایر بخش‌ها باید پای کار باشند تا قیمت‌ها افزایش نیابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره توقف سفر چینی‌ها به ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: به واسطه حفظ سلامتی مردم کشور با سیاست‌های وزارت بهداشت و تصمیم دولت همراه شده‌ایم که به محض کنترل این ویروس به ارتباط‌های قبل و جذب گردشگر از چین بازمی‌گردیم. ‌البته که سفیر چین اعلام کرد روند شیوع این ویروس کند شده و احتمالا با گرم شدن هوا، وضعیت بهتر هم شود.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار