gardeshban.ir

معاون گردشگری از سفرای کشورهای خارجی خواست هشدار امنیتی برای منع سفر به ایران را حذف کنند.
کد خبر: ۲۲۶۹۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 24
گردشبان (gardeshban.ir) : ولی تیموری، گفت: تمام تلاشمان را برای تامین امنیت گردشگری صرف می‌کنیم و از سفرای کشورهای خارجی مقیم در ایران می‌خواهیم همگام با رویکرد فعالان گردشگری ایران پیام‌ها و توصیه‌های مبنی بر «به ایران سفر نکنید» و یا «با احتیاط به ایران سفر کنید» را از روی سایت‌های خود بردارید و آن را به توصیه و دعوت برای سفر با ایران تبدیل کنید. 
 
وی افزود: ما دغدغه مهمانان ما را می‌دانیم و مطمین باشید سلامتی و رضایت آنها دغدغه تک تک ما است. 
 
او با اشاره به التهابات گردشگری در روزهای گذشته که رشد ۵٢ درصد گردشگری را کند کرده است، افزود: این وضعیت شاید مانع تحقق رکورد جهانی ایران به عنوان دومین کشور در رشد سریع گردشگری شود، هرچند که ظرفیت های گردشگری ایران آنقدر بالا است که نتوانست رشد گردشگری را متوقف کند. 

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنکی، گردشگری و صنایع دستی با یادآوری اینکه رشد گردشگری ایران در ١٠ ماه گذشته، در مقایسه با دوره مشابه ١٩.٧۵ درصد بوده است.

تیموری که در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران سخن می‌گفت، با اشاره به حضور حدود یک هزار شرکت ایرانی و ۴٣ نماینده خارجی در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، بیان کرد: امسال در شرایطی گردهم آمدیم که مصمم‌تر از همیشه به روزهای خوب گردشگری کشور امیدوارانه چشم دوختیم.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار