gardeshban.ir

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه محور "رشت به قزوین" بازگشایی شد گفت: تردد در این محور به کندی در حال انجام است.
کد خبر: ۲۲۷۰۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
سردار"عزیزاله ملکی" فرمانده انتظامی استان  گیلان اظهار داشت: بارش برف و کولاک چند روز گذشته موجب کندی عبور و مرور و مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی استان شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها، عوامل امدادی و خدماتی برای بازگشایی معابر و شریان‌های اصلی استان به منظور تسهیل عبور و مرور به کار گرفته شده‌اند افزود: محور "رشت - قزوین" که تا شب گذشته مسدود بود با همکاری پلیس راه، عوامل امدادی و راهداری بازگشایی و تردد در این محور به کندی در حال انجام است.

وی با اشاره اینکه محور " آستارا به اردبیل" در محدوده گردنه حیران نیز بازگشایی شده و تردد خودر‌ها در این محور در حال انجام است افزود: محور "اسالم به خلخال" و "پونل به خلخال" "سنگر به کوچصفهان" و "سنگر به سیاهکل" به علت شدت بارش‌های روز‌های گذشته کماکان مسدود و تلاش جهت بازگشایی این محور‌ها با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت با حضور و آماده باش کامل پلیس در استان حاکم است اظهار داشت: کارکنان انتظامی با تمامی تجهیزات و امکانات در حین خدمات رسانی به مسافران و در راه ماندگان هستند.

سردار ملکی تردد‌های بی‌مورد را سبب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رسانی نیرو‌های امدادی قلمدادکرد و بیان داشت: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و به خصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن و همراه داشتن آذوقه، لباس گرم و سوخت کافی از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان در خاتمه از مسافران و شهروندان گیلانی خواست از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت، حتما قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره 21825914-013 و 33729674-013 مرکز پیام پلیس راه گیلان تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار