gardeshban.ir

برای کسانی که به داستان‌های ارواح و افسانه‌ها علاقه‌مندند، داستان غار جادوگر بل در تنسی به‌راستی داستانی است که باید در کتاب‌ها نوشته شود.
کد خبر: ۲۲۷۴۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
این داستان به دهه 1800 بازمی‌گردد، زمانی که گفته می‌شد جادوگری که خانواده بل را آزار می‌داده، در غاری زندگی می‌کند که حالا غار جادوگر بل نام دارد. کشاورزی به نام جان بل همراه با همسر و فرزندش در سال 1880 در شهر رابرتسون در ایالت تنسی زندگی می‌کرد. 

آن‌ها در مزرعه‌ای به مدت 13 سال ساکن بودند، حین این سال‌ها جان، به خدمت کلیسای رد ریور باپتیست درآمد. در تابستان 1917 اتفاقات غیرعادی زیادی در خانه آن‌ها اتفاق افتاد. برخی از اعضای خانواده حیوان‌های عجیبی را می‌دیدند که در مزرعه در حال چریدن هستند. 

برخی دیگر نیز نیمه‌شب‌ها صدای کوبیدن در را می‌شنیدند. همچنین صدای کشیده شدن زنجیر بر کف زمین شنیده می‌شد. خانواده بل حدود 1 سال این اتفاقات وحشت‌آور را تحمل کردند اما رفته‌ رفته تحمل شرایط سخت شد.

جان اتفاقاتی که در خانه دیده بود را با همسایه‌اش جیمز جانسون در میان گذاشت و پس‌ از آنکه خود جیمز چیزهای عجیبی را مشاهده کرد، سعی کرد تحقیقاتی انجام دهد. این اتفاقات غیرعادی سرانجام به شکل یک‌رصدا خودش را نشان داد. وقتی از این صدا پرسیده می‌شد که کیست، او خودش را با عنوان شخصیت‌های مختلفی معرفی می‌کرد. یک‌بار گفت که او جادوگری است به نام کیت باتز. پس‌ از آن او خود را کیت، جادوگر بل نامید.

طی سال‌های بعدی، کیت خانواده بل را شکنجه می‌داد و جان و دخترش بتسی بیشترین فشار را متحمل می‌شدند، زیرا کیت درصدد انجام دو چیز بود: کشتن جان بل و جلوگیری از ازدواج بتسی با پسری بنام جاشوا گاردنر. گاهی جادوگر، بتسی را نیشگون می‌گرفت یا او را چنگ می‌زد و موهای او را می‌کشید. جان هم از ورم گلو رنج می‌برد و حس می‌کرد که چیزی راه گلوی او را سد کرده است. او روز به‌ روز ضعیف و ضعیف‌تر می‌شد.

در 20 دسامبر 1820 جان بل درگذشت. داستانی که درباره مرگ او وجود دارد این است که او با سم و توسط کیت مسموم شده است. در سال 1821 بتسی نامزدی خود را جاشوا به هم زد. وقتی این دو اتفاق افتاد کیت خداحافظی کرد و قول داد که 7 سال دیگر بازگردد. او پس از مدت کوتاهی بازگشت و گفت که 107 سال بعد دوباره بازخواهد گشت. هرچند برخی معتقدند که او هرگز مزرعه را ترک نکرده است، زیرا اتفاقات عجیب همچنان در اطراف و داخل غار جادوگر بل در حال وقوع است.

درهرصورت داستان خانواده بل و کیت وحشت‌آور است. با در نظر گرفتن افسانه‌ها، کیت در واقع یک‌بار جان کودکی که در غار او با دوستانش بازی می‌کرده را نجات داده است. حین جستجوی پسر در غار ، پسربچه در یک گودال افتاده و تقاضای کمک کرده بود. 

صدایی که گفته می‌شود صدای کیت بوده فریاد زده: من او را بیرون می‌آورم. و از دستان نامرئی خود استفاده کرده و پسربچه را از حفره بیرون آورده بود. سپس کودک درباره ایمنی غار قدری نصیحت کرده و ناپدیدشده بود. این اتفاق طی زمانی افتاده بود که او در حال آزار دادن خانواده بل بود، بنابراین مشخص نیست که چرا آن روز او تصمیم گرفته بوده که مانند یک قهرمان عمل کند.

غار جادوگر بل که در مزرعه جان بل قرار دارد در سال 2008 در لیست ثبت تاریخ ملی قرار گرفت. می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر از این غار دیدن کنید اما کودکان زیر 2 سال حق ورود به غار را ندارند. توصیه می‌شود کسانی که از داستان‌های ارواح وحشت دارند نیز از این غار و محدوده آن دیدن نکنند.

ماجرای عجیب غار جادوگر بل/عکس

ماجرای عجیب غار جادوگر بل/عکس

ماجرای عجیب غار جادوگر بل/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار