gardeshban.ir

دبیر اجرایی اتاق فکر گردشگری ایران اعلام کرد؛
دبیر اجرایی اتاق فکر گردشگری ایران گفت: کمپینی برای همدردی با مردم ووهان چین راه‌اندازی کرده‌ایم که 2000 نفر به آن پیوسته و آن را امضا کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۷۸۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
امین سلطانی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، عنوان کرد: کمپینی راه‌اندازی شده برای همدردی با مردم ووهان چین؛ به دلیل وضعیت وخیم مردم در کشور چین و این بهترین موقعیت است که مردم ایران همدردی و همدلی خود را با مردم چین اثبات کنند.

سلطانی ادامه داد: سفیر چین، وزیر گردشگری ایران، معاونت گردشگری و دیگر افراد به این کمپین پیوستند و قرار است با هماهنگی‌هایی که با سفارت چین انجام شده، این بنر در شهر ووهان نصب شود تا مردم ووهان ببینند و پیام همدردی مردم ایران را دریافت کنند.

دبیر اجرایی اتاق فکر گردشگری ایران اضافه کرد: یکی از پیام‌های ما در این کمپین این است که «ویروس‌ها می‌میرند، مهربانی هرگز» و از آن‌جایی که مردم چین به شدت اهل سفر هستند، این اتفاق در ذهن مردم بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: تاکنون بالغ‌بر هزار تا 2000 نفر به این کمپین پیوستند و بنر ما را امضا کرده‌اند، امیدواریم بتوانیم کمپین دیگری برای بعد از نابودی این ویروس و شروع دوباره مردم چین به سفر کردن، راه‌اندازی کنیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: مسأله حائز اهمیت برای ما، تاثیرگذاری بر ذهن گردشگران چینی برای سفرهای آینده آن‌ها است. همچنین تاکنون مقامات چینی از این کمپین استقبال کرده‌اند.

پویش «ووهان قوی باش»؛ جریانی انسان‌دوستانه برای انتقال روحیه به مردم چین است

در رابطه با همین کمپین فرید جواهرزاده، رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران، اظهار کرد: انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران برای همدردی با مردم چین به این پویش پیوسته است، پویش "ووهان قوی باش" از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی و در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در قالب بنری برپاشده است.

وی افزود: در این کمپین حمایتی، شعر سعدی «بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند» و شعارهای «ووهان قوی باش» و «ویروس‌ها می‌میرند، مهربانی هرگز» به سه زبان فارسی، انگلیس و چینی نوشته شده است. همزمان با رونمایی از این کمپین، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از امضای این بنر، با همراهی سفیر چین در ایران، شعار «زنده باد ووهان» را به زبان چینی سر داده‌اند.

جواهرزاده بیان کرد: پویش «قوی باش ووهان» جریانی انسان‌دوستانه است برای انتقال روحیه و امید به مردم چین که درگیر یک ویروس مرگبار شده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار