gardeshban.ir

تمبر«بی بی مریم بختیاری» در نشست زنان کارآفرین حوزه صنایع دستی با حضور وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و وزیر ارتباطات رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۷۹۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸-1398 November 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشستی که با زنان کارآفرین حوزه صنایع دستی داشت، مقام مادر را بزرگ و والا دانست و گفت:ما در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تلاش کردیم که از خانم‌ها استفاده بیشتری کنیم و آمادگی داریم که چند اداره کل را در استان‌ها به خانم‌ها واگذار کنیم.

پس از سخنرانی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تمبر «سردار بی بی مریم بختیاری» (تنها بانوی سردار در دوره مشروطه) رونمایی شد.

انتقاد وزیر ارتباطات از برگزاری همایش های توانمندی بانوان

آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: در هر صورت امروز نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می دهند.تا جایی که می دانم بیش از ۹۰درصد مجموعه های بوم گردی در سطح کشور با مدیریت بانوان است.در عرصه ماهواره هم بخش زیادی از بانوان دانشمند فعالیت دارند که این ظرفیت بسیار بالایی است.

او زنان را مولد و موتور محرکه جامعه دانست و بیان کرد: زن باید به واسطه کاری که انجام می دهد در سطح جامعه در مرکز توجه قرار بگیرد.

وزیر ارتباطات به برگزاری همایش های توانمندسازی بانوان انتقاد کرد و گفت:مگر بانوان ناتوانمند هستند که باید توانمند شوند.ما باید مردان را توانمند کنیم تا بتوانند توانایی های زن ها را ببینند.البته من منکر نقش آموزش نیستم؛ آموزش باید برای زنان و مردان باشد.

آذری جهرمی گفت: ما باید فرهنگ جامعه را تغییر بدهیم تا بتوانیم توانایی های زنان را بهتر ببینیم زیرا خداوند خلاقیت را فقط در وجود مرد نگذاشته است.

وزیر ارتباطات سپس از مادران و فرزندان شهید قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار