gardeshban.ir

در ۳۵ کیلومتری جاده اصفهان به نایین و در منطقه‌ای به نام ورتون، یک مجموعه آبدرمانی و تفریحی وجود دارد که به هتل دهکده گل سرخ ورتون مشهور است و با خدمات مطلوب خود گردشگران زیادی را برای گردش و استراحت به سمت خود می‌کشاند.
کد خبر: ۲۳۰۱۰
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
در آنجا با رزرو کلبه‌ در ظرفیت‌های مختلف، می‌توانید اقامت کنید و از بودن در این مجموعه‌ی کامل و جذاب لذت ببرید. 

در هتل دهکده گلسرخ ورتون، ۱۰ کلبه به صورت کف‌خواب و ۱۰ کلبه دارای تختخواب وجود دارد که برای راحتی میهمانان تعبیه شده‌اند. کلبه‌ها ۴ نفر ظرفیت دارند که با امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب، میزبان مسافرانی از سراسر ایران است. 

در مجموع و در روزهای عادی حدود ۱۰۰ نفر می‌توانند در دهکده گل سرخ اقامت کنند که این ظرفیت مناسب تورهای گردشگری نیز به شمار می‌آید. ويژگی جذاب و منحصر به فرد این هتل حوضچه‌های سنگیِ آبگرم ورتون استان اصفهان، چشمه‌های معدنی و حمام‌های قدیمی است که در اطراف کلبه‌ها احداث شده که هر کدام با ظرفیت‌های متعدد ۲۰، ۲۵ و ۴ نفره در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند.

بعضی از حوضچه‌ها به صورت VIP و یا خانوادگی مورد استفاده قرار گرفته و با حساسیت خاصی تمیز نگه داشته می‌شوند. 

از دیگر بخش‌های منطقه گردشگری چشمه آب گرم ورتون استان اصفهان، تالار سنگی، حوض مراد و بقعه متبرک امامزاده نیز است که از نمونه‌های شاهکار هنری این بنا است. 

شما می‌توانید با رزرو اقامتگاه دهکده گل سرخ ورتون، اگر به شنا کردن علاقه دارید، از  مجموعه آبدرمانی این هتل بوم گردی بهره ببرید و لحظاتی متفاوت را برای خود رقم بزنید. بعد از یک آبتنی جانانه می‌توانید، به سفره خانه هتل دهکده ورتون بروید و خود را به یک غذا و یا میان وعده لذیذ مهمان کرده و تجدید قوا کنید. 

قهوه خانه نیز از دیگر قسمت‌های این مجموعه شمرده می‌شود که با سرو انواع چای و نوشیدنی، انرژی بخشتان خواهد بود. اگر به ورزش علاقه‌مندید، پس از خلق یک روز تکرار نشدنی می‌توانید سری به دیگر مکان‌های تفریحی هتل گل سرخ ورتون بزنید و طی یک دوچرخه سواری به‌یادماندنی از تک تک لحظات خود لذت ببرید. 

هتل ورتون یک پارکینگ امن نیز برای اتومبیل شما در نظر گرفته و خیالتان از این بابت آسوده است. با اقامت در این مجتمع تفریحی و آبدرمانی، می‌توانید از اینترنت و خدمات دیگر آن استفاده کرده و یک اقامت فراموش نشدنی را برای خود خلق کنید. در ادامه سفر خود به نایین می‌توانید سری به دیگر جاهای دیدنی نایین همچون خانه تاریخی پیرنیا، قلعه محمدیه، بازار تاریخی نایین و خانه تاریخی امامی بزنید تا با تاریخ این دیار آشنا شوید.

دهکده گل سرخ نایین/عکس


دهکده گل سرخ نایین/عکس

دهکده گل سرخ نایین/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار