gardeshban.ir

اگر مایلید با تور روسیه به این سرزمین سفر کنید بهتر است از جاذبه ها و دیدنی های روسیه آگاه تر باشید. شهر کازان یکی از شهرهای روسیه است که نامش را با جام جهانی 2018 روسیه بیشتر شنیدیم.
کد خبر: ۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرزمین‌های زیادی هستند که تنوع قومی و دینی به عنوان یکی از ویژگی‌هایشان به شمار می‌آید که سبک زندگی مردمانشان را نیز تحت تاثیر قرار داده است. 

کازان یکی از این سرزمین‌هاست که مردمان روس و تاتار و آذربایجانی و بسیاری از اقوام با ادیان مختلف روسیه در آن زندگی می‌کنند. معبد همه ادیان به عنوان نماد صلح و دوستی ادیان مختلف رایج و رسمی در روسیه توسط شخصی به نام الیدر خانوف ساخته شد تا معابد 16 دین تاریخ بشر را در یک جا گرد هم آورد. 

ساخت این مجموعه که در سال 1994 آغاز شده هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده و قرار است تا هر ملیت نیز سالنی در این مجموعه برای خود داشته باشد تا نمایشگر فرهنگ‌های متفاوت و اقوام مختلف جهان باشد.

قسمت‌هایی از معبد تمام ادیان به عبادتگاه‌هایی همچون کلیسا، مسجد، کنیسه (نیایشگاه یهودیان)، عبادتگاه آیین‌های چینی و ژاپنی و غیره با شکوه تمام ساخته شده‌اند اما مراسم مذهبی در آن فعلا برگزار نمی‌شود. 

شکوه و عظمت این عبادتگاه نمادین به اندازه‌‌ایست که بسیاری از افرادی که قصد سفر با تور روسیه را دارند شهر کازان و معبد تمام ادیان را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند. 

معبد جالب تمام ادیان در کازان روسیه/عکس

معبد جالب تمام ادیان در کازان روسیه/عکس

معبد جالب تمام ادیان در کازان روسیه/عکس

معبد جالب تمام ادیان در کازان روسیه/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار