gardeshban.ir

کشور سنگاپور علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی، جاذبه های تفریحی منحصر به فردی دارد که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و مفرحی برای گردشگران فراهم کند چرخ و فلک فلایر سنگاپور یکی از محبوب‌ترین دیدنی های سنگاپور است که در ساحل خلیج مارینا در منطقه مارینو پرومناد قرار دارد.
کد خبر: ۲۳۰۱۳
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
بلندترین چرخ و فلک آسیا و دومین چرخ و فلک بلند دنیا بعد از "های رولر" آمریکا به شمار می‌رود. این چرخ و فلک از سال 2008 شروع به کار کرد و عنوان بلندترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع 165 متر در اختیار داشت اما چرخ و فلک "های رولر" در سال 2014 با ارتفاع 167 متر این عنوان را از آن خود کردند. 

شرکت‌های آروپ و میتسوبیشی در ساخت چرخ و فلک فلایر سنگاپور همکاری داشته‌اند. پرنده سنگاپوری یا سنگاپور فلایر 28 کابین مجهز به تهویه دارد که هرکدام گنجایش 28 نفر را دارد. 

در ابتدا هنگامی که از سمت مارینا سنتر به چرخ و فلک فلایر سنگاپور که نگاه می‌کردید این چرخ و فلک خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخید اما بعدها با توصیه اساتید فنگ شویی جهت چرخش آن برعکس شد. 

با نشستن در چرخ و فلک فلایر سنگاپور به مدت 32 دقیقه یک دور کامل بچرخید، چشم‌اندازی زیبا از شهر و جزایر بینتان، باتام و جوهور را تماشا کنید و تجربه‌ای به یاد ماندنی در خاطر خود ثبت نمایید. 

در این چرخ و فلک با نوشیدنی‌های متنوع از گردشگران پذیرایی می‌شود و امکان پذیرایی شام به صورت اختصاصی و VIP نیز وجود دارد.

هنگام بازدید از چرخ و فلک فلایر سنگاپور پرسه زدن در فروشگاه‌ها و مراکز خرید اطراف آن را از دست ندهید.

چرخ و فلک فلایر سنگاپور؛بلندترین چرخ و فلک آسیا+عکس

چرخ و فلک فلایر سنگاپور؛بلندترین چرخ و فلک آسیا+عکس

چرخ و فلک فلایر سنگاپور؛بلندترین چرخ و فلک آسیا+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار