gardeshban.ir

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی/
ترفع گفت: در صورت اعلام مسئولان وزارت بهداشت آماده تغییر برنامه در نظافت در ناوگان اتوبوس رانی هستیم.
کد خبر: ۲۳۰۱۷
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمود ترفع مدیر عامل  شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران  با اشاره به برنامه این سازمان جهت شستشوی فضای داخلی و بیرونی اتوبوس‌های پایتخت اظهار کرد:برای شستشوی فضای داخل و بیرون اتوبوس‌ها، شهرداری تهران برنامه زمان بندی مشخصی دارد و این برنامه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به صورت جدی دنبال می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ادامه داد: در توقف گاه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی کارواش‌های مجهزی دایر است که با استفاده از مواد شوینده فضای داخلی و بیرونی اتوبوس ها را نظافت می کند.

ترفع با تأکید بر این نکته که اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز با زمان بندی مشخص نظافت می‌شوند، تصریح کرد: کارواش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی به دو بخش ناوگان عمومی و خصوصی در حال سرویس دهی هستند.

او ادامه داد: اگر شهروندان در هر یک از خطوط اتوبوسرانی مشاهده کردند که راننده‌ای بدون در نظر گرفتن اصول بهداشتی در حال نظافت فضای داخلی و بیرونی اتوبوس است با ذکر شماره پلاک اتوبوس و خط ایستگاه به شماره 1888 یاری‌گر مدیریت شهری برای جلوگیری از این نوع رفتار باشند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به حساسیت ایجاد شده نسبت به ویروس کرونا در جامعه آیا نظافت فضای داخلی و بیرونی اتوبوس مطلوب است، اظهار کرد: ما از مسئولین وزارت بهداشت می‌خواهیم که به ما اعلام کنند که برای مقابله با ویروس کرونا از چه موادی برای ضد عفونی اتوبوس‌ها می‌توان استفاده کرد که همکاران  ما در شرکت واحد اتوبوسرانی بر اساس همان دستور عمل کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار