gardeshban.ir

سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی، به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ششم اسفند ماه ۱۳۹۸ در شهر تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۰۲۷
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی، ۶ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های پتروشیمی تبریز انجام پذیرفته و طی آن در اتفاقی نو و به ابتکار دبیرخانه این جشنواره، تندیس شادروان مهندس سیدرضا مقیمی اصل که شهید راه صنعت و تولید است به کارآفرینان برتر اهدا می گردد. 

این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که شادروان مهندس سید رضا مقیمی اصل، متولد ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۲۲ و پیشکسوت صنعت و خیر تبریزی، کارآفرین نمونه و مدیر عامل گروه کارخانجات تولیدی مهراصل بود که طی نیم قرن فعالیت تولیدی با محوریت تجهیزات تهویه مطبوع و تبرید صنعتی، علاوه بر کمک های شایان به استقلال کشور طی سالهای متمادی، صادرکننده نمونه کشور نیز بود. فعالیت های کارآفرینی وی گستره ای از تولید مقاطع و لوله های مسی تا الکترو فن موتور های اکسترنال روتر و قفس سنجابی را شامل میشد. 

مهمترین هدف و چشم انداز وی کمک به رشد و شکوفایی صنعت و معدن کشور و جهانی شدن برند ایرانی بود، ایشان در ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷ در محل کارخانجات مهراصل و حین طراحی و تولید نمونه، در کنار کارگران خود که همچون فرزندانش می‌دانست، بر اثر حادثه انفجار به شهادت رسید. سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی، ششم اسفند ماه سال جاری و در سالن همایش های پتروشیمی شهر تبریز برگزار می شود.


d7a06cb8-5d32-4ed7-b7a4-1e8a42aebc5c

 

d41ad73d-dc03-4af0-b7e5-58e3cbc49208

 

19099b45-1fed-43f5-ac70-97f3cf459aa8

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار