gardeshban.ir

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور اعلام کرد: پس از تعیین قیمت‌های جدید بلیت اتوبوس که هم اکنون در حال ارزیابی است، پیش فروش بلیت اتوبوس‌های مسافری بین‌شهری ویژه تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
احمدرضا عامری، اظهار کرد: با توجه به ثابت ماندن قیمت بلیت اتوبوس طی یکسال گذشته و مذاکره برای تغییر قیمت‌ها، فعلا پیش فروش بلیت اتوبوس‌های ویژه ایام نوروز انجام نمی‌شود و پس از نهایی و ابلاغ شدن قیمت‌های جدید، تاریخ دقیق و نرخ‌های آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا پیش فروش بلیت اتوبوس‌های نوروز به موقع انجام خواهد شد یا خیر؟ افزود: هر ساله این کار را به درستی انجام داده‌ایم و مشکلی در این زمینه نداشتیم و امسال نیز بعد از نهایی شدن قیمت‌ها پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها را برای عید امسال آغاز خواهیم کرد و این کاری است که به صورت روتین در هر سال انجام می‌دهیم.

اتوبوس‌های دربستی خارجی و داخلی مشکلی برای نوروز ایجاد نمی‌کند

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری کشور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا افزایش تعداد اتوبوس‌های دربستی با مقاصد خارجی و داخلی مختلف در این ایام باعث کاهش تعداد اتوبوس‌ها و بالارفتن تقاضا نسبت به عرضه نمی‌شود، گفت: هیچ کمبودی در این زمینه نداریم و هر ساله اتوبوس‌های دربستی با مقاصد داخلی و خارجی مختلف کار خود را در کنار دیگر اتوبوس‌های نوروزی بین‌شهری انجام می‌دهند و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهد آمد. امسال نیز این اتفاق بدون مشکل رخ خواهد داد.

عامری اظهار کرد: از سوی دیگر هر اتوبوسی نمی‌تواند به مقاصد خارجی مانند ترکیه برود و شرایط خاطی را باید از نظر کشور مقصد احراز کند. به عنوان مثال اتوبوس‌های دربستی ترکیه با توجه به پروتکل امضا شده بین دو کشور باید شرایط خاصی داشته باشند و با توجه به این شرایط تعداد محدودی از اتوبوس‌ها می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند. همچنین شهرهای توریست‌پذیری مانند مشهد که اتوبوس‌های دربستی‌شان در همه ایام سال بیشتر از دیگر مقاصد داخلی است در ایام نوروز نیز تعداد دربستی‌هایشان بیشتر می‌شود مشکلی در این زمینه هم نخواهیم داشت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری تاکیدکرد: به همه مردم توصیه می‌کنیم که برای تنظیم هر چه بهتر سفرهای نوروزی‌شان از قبل نسبت به برنامه‌ریزی و تهیه بلیت اتوبوس اقدام کنند و اگر در شرایطی خاص با مشکلی مواجه شدند، می‌توانند با اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری یا دیگر دستگاه‌های متولی تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار