gardeshban.ir

در کشور امارات متحده عربی برای مبارزه با آب و هوای خشک بیابانی پروژه‌های بسیاری را برای ایجاد فضای سبز و هوای تازه اجرا کردند، مانند پارک زعبیل، پارک معجزه و آبنمای دبی که پروژه‌های بسیار مناسب، زیبا و موفقیت آمیزی در این زمینه بود.
کد خبر: ۲۳۰۹۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از این پروژه‌ها با نام جزیره نور در شهر شارجه کشور امارات اجرا شد، که در واقع یک پارک عمومی در کنار ساحل است. 

شارجه شهر تاریخی کشور امارات است که در آن موزه‌های دیدنی زیادی وجود دارد، اما اگر می‌خواهید اوقاتی را در آرامش سپری کنید و از خلوت خود در محوطه‌ای زیبا لذت ببرید، پارک نور یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. 

جالب است بدانید که این جزیره با مجسمه‌های زیبا و آثار هنری مدرن تزئین شده است که این تزئینات توسط مشهورترین هنرمندان جهان ساخته شده‌اند. اما مهم‌ترین و دیدنی‌ترین قسمت جزیره نور، خانه‌ی پروانه‌هاست که هم سازه‌ی زیبایی دارد و هم داخل آن از پانصد گونه مختلف از پروانه‌های رنگارنگ نگهداری می‌شود، که ساعت‌ها می‌توانند شما را مشغول و سرگرم تماشای خود کنند. سازه‌ی مکعبی شکل و شیشه‌ای خانه‌ی پروانه‌ها در این جزیره با پوسته‌ای طلایی رنگ و زیبا مزین شده است، و وقتی شما از خیابان کورنیش شارجه می‌خواهید وارد جزیره نور شوید، پس از گذر از یک پل عابر پیاده، نمای زیبای این خانه را خواهید دید. 

خانه‌ پروانه‌ها با دیزاینی که دور آن فراگرفته است و شکل مکعب مستطیل شیشه‌ای را در عین سادگی تغییر پیچیده‌ای داده است، یکی از دلیل جذب گردشگران برای بازدید از جزیره نور محسوب می‌شود.

جزیره نور در شهر شارجه امارات+تصاویر

جزیره نور در شهر شارجه امارات+تصاویر

جزیره نور در شهر شارجه امارات+تصاویر

جزیره نور در شهر شارجه امارات+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار