gardeshban.ir

معرفی/
هتل رنسانس لا دیفنس یک هتل لوکس است که در قلب منطقه تجاری پاریس قرار گرفته است؛ بطوریکه فقط 400 متر با ایستگاه متروی لا دیفنس و ایستگاه قطار آرای آر فاصله دارد.
کد خبر: ۲۳۰۹۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای دیدن جاذبه‌های پاریس مانند طاق پیروزی و خیابان شانزه لیزه باید یک ایستگاه را با قطار بپیمایید.این هتل مدرن، اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ با دکوراسیون شیک و زیبا را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های استاندارد با مساحت 30 مترمربع، اتاق‌های معماری با مساحت 32 مترمربع، اتاق‌های 35 مترمربعی خانواده و سوییت جونیور با مساحت 38 مترمربع از انواع اتاق‌های این هتل است.

اتاق پاریس به همراه بالکن، اتاق آرک تریامف (اتاق پیروزی) با مساحت 50 مترمربع، سوییت بزرگ یک‌خوابه با مساحت 62 مترمربع از اتاق‌هایی هستند که از صبحانه‌ی رایگان برخوردارند و از امکانات آن‌ها می‌توان به دستگاه قهوه ساز، اتاق نشیمن جداگانه و فضای روباز 13 مترمربعی اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل رنسانس

امکانات هتل

خدمات خشکشویی، مرکز خرید، راهنمای بلیط و تور، رستوران، بار، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، اطلاعات 24 ساعته، خدمات 24 ساعت اتاق، وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست، اتاق عایق صوتی، امکانات اتاق vip، ماشین براق کننده کفش، سالن زیبایی، اتاق کار با کامپیوتر، چک اوت سریع، پذیرش سریع

امکانات اتاق ها

اتاق‌های مهمانان در هتل رنسانس لا دیفنس بوسیله تهویه مطبوع، تلوزیون ال‌سی‌دی متصل به شبکه‌های ماهواره ای، مینی‌بار، فضایی برای نشستن و یک گاوصندوق تجهیز شده‌اند. تمام اتاق‌ها دارای یک حمام اختصاصی با وان و سشوار نیز هستند.

رستوران ها

برای صرف یک صبحانه کامل به سبک پاریسی می‌توانید به رستوران La Brasserie در هتل رنسانس لا دیفنس بروید و از بوفه سرد و گرم آن استفاده کنید و لذت ببرید. کافه بار Le Colonial نیز برای وعده نهار و شام با یک منوی متنوع در خدمت مهمانان هتل است.

امکانات ورزشی

در هتل رنسانس لا دیفنس یک مرکز تناسب اندام وجود دارد که در آن تجهیزاتی چون دستگا‌ه‌های نشانگر ضربان قلب، وزنه‌های رایگان و اتاق برای تعویض لباس وجود دارد.خدمات ماساژ نیز به میهمانان ارائه داده میشود.تراس آفتاب نیز در هتل وجود دارد.

سالن ها

هتل دارای سالن های جلسات و کنفرانس با امکانات کامل است که میهمانان میتوانند از این امکانات بهره برده و جلسات خود را برگزار کنند.

دیگر خدمات

اتاق خانوادگی، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات نگهبانی، کارکنان چند زبانه، نگهداری از چمدان، روزنامه در لابی، ساندویچ فروشی، اجاره اتومبیل، امکانات ملاقات، اتاق ملاقات، فکس و فتوکپی، سوئیت ماه عسل


هتل رنسانس؛هتلی لوکس در قلب منطقه تجاری پاریس/عکس

هتل رنسانس؛هتلی لوکس در قلب منطقه تجاری پاریس/عکس

هتل رنسانس؛هتلی لوکس در قلب منطقه تجاری پاریس/عکس

هتل رنسانس؛هتلی لوکس در قلب منطقه تجاری پاریس/عکس

هتل رنسانس؛هتلی لوکس در قلب منطقه تجاری پاریس/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار