gardeshban.ir

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزئیات طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسرهزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹ را به شرح ذیل اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۲۰۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

به نقل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن جزئیات نحوه استرداد بلیت قطار بدون پرداخت خسارت کنسلی را تشریح کرد که به شرح زیر است:

۱- مسافرانی که متقاضی تغییر تاریخ سفر خود هستند می‌توانند حداقل ۷۲ ساعت قبل از تاریخ حرکت خود با سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس گرفته و نسبت به هماهنگی و تهیه بلیت جایگزین برای تاریخ مورد نظر خود اقدام کنند.

۲- مسافرانی که قبل از تاریخ ۳ اسفند ۹۸‬ نسبت به خرید بلیت قطار اقدام کرده‌اند و متقاضی کنسلی آن هستند، می‌توانند از تاریخ ۷‬ تا ۲۹ اسفند امسال و حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار خود به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به استرداد بهای بلیت بدون کسر هزینه کنسلی اقدام کنند.

۳- مسافرانی که قبل از تاریخ ۳ اسفند اقدام به خرید بلیت قطار کرده و در ۴ روز گذشته (۳ تا ۶ اسفند) نسبت به استرداد بلیت خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ به مدت یک ماه با مراجعه به مرکز استردادکننده بلیت خود، هزینه کنسلی کسر شده را دریافت کنند.

۴- ارائه اصل بلیت و یا متن پیامک الکترونیک شده آن به همراه کارت ملی در زمان استرداد الزامی است.

۵- بلیت قطارهای مسافری که از تاریخ ۳ اسفند ۹۸ به بعد خریداری شده است، مشمول این طرح نبوده و استرداد آن بر اساس قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود و همه قطارهای مسافری طبق برنامه سیر خود را در خطوط ریلی کشور انجام خواهند داد.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار