gardeshban.ir

وزارت امور خارجه/
وزارت امور خارجه در پی انتشار فراگیر ویروس کرونا در کره جنوبی خواستار آن شد که شهروندانی ایرانی از سفر به این کشور جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۲۳۳۵۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
وزارت امور خارجه با صدور توصیه مسافرتی به کره جنوبی اعلام کرد: وزارت امور خارجه از هموطنان درخواست می‌کند با توجه به وضعیت انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی، از سفر به این کشور جدا خودداری کنند.

در این توصیه مسافرتی آمده است: هموطنانی که طی دو هفته گذشته از کره جنوبی برگشته‌اند، طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

این توصیه مسافرتی می‌افزاید: هموطنان مقیم کره اگر نمی‌توانند این کشور را ترک کنند، همه نکات بهداشتی را برای پیشگیری رعایت، و از تردد به کانون‌های آلودگی در کره خودداری کنند.

در پایان این توصیه مسافرتی تصریح شده است: به هموطنان مقیم کره توصیه می‌شود به دستورالعمل‌ها و هشدارهای مقامات بهداشتی کره توجه کرده و امکان خروج از این کشور در صورت تشدید بحران را مد نظر داشته باشند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در کره جنوبی آماری منتشر کرده است که بر اساس آن شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به دو هزار و 931 نفر تا روز شنبه رسیده است.

کره جنوبی امروز اعلام کرد که در این کشور 594 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند اما شمار مبتلایان به ویروس در چین در 24 ساعت گذشته 427 نفر بوده است و 47 نفر جان باخته‌اند.

کره جنوبی برای سومین روز متوالی شمار مبتلایانی بیشتر از چین داشته است و تاکنون 16 بیمار در این کشور جان باخته‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار