gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه روز گذشته 4 پرواز برای انتقال مسافران ایرانی انجام شد گفت:‌ امروز هم دو پرواز در مسیرهای تهران- فرودگاه آل مکتوم- تهران و 6 فرودگاه آل مکتوم برای انتقال مسافران انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۶۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
رضا جعفرزاده در تشریح آخرین وضعیت اعزام پروازها به دبی برای بازگرداندن مسافران ایرانی اظهار داشت:‌ روز گذشته 4 پرواز به دبی انجام شد. همچنین امروز دو پرواز برای انتقال مسافران ایرانی از دبی داریم.

وی اظهار داشت:‌ این پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت هواپیمایی ماهان و کیش ایر انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی توضیح داد: شرکت کیش ایر روز گذشته یک پرواز در مسیر کیش- فرودگاه آل مکتوم - کیش انجام داد، ضمن آنکه امروز هم یک پرواز در این مسیر دارد.

جعفرزاده گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته یک پرواز در مسیر تهران- فرودگاه آل مکتوم- تهران داشت.

وی افزود:‌ همچنین ماهان ایر نیز روز گذشته دو پرواز در مسیر تهران- فرودگاه آل مکتوم- تهران برقرار کرد و امروز نیز یک پرواز در این مسیر دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی  اظهار داشت:‌ در مجموع 4 پرواز در مسیر تهران- فرودگاه آل مکتوم- تهران و دو پرواز در مسیر کیش- فرودگاه آل مکتوم- کیش داریم.

جعفرزاده بیان کرد: هر شرکت هواپیمایی یک سری مسافر دارد و از پیش نیز در مسیرهای دبی به کشورمان بلیت فروخته است، چون زمان بازگشت مسافران ایرانی از دبی متفاوت است، قطعا سازمان هواپیمایی کشوری در روزهای آتی نیز برای بازگرداندن مسافران ایرانی تا اتمام همه مسافران در امارات به صدور مجوز پروازی اقدام می‌کند و مسافران ایرانی نگران نباشند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت پروازهای داخلی و کاهش تقاضای سفر به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستور وزارت بهداشت مبنی بر کاهش سفرها توضیح داد: طبیعی است که به خاطر اقدامات پیشگیرانه و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری و دیگر اقدامات بهداشت فردی است. برای غلبه بر انتقال این ویروس شاهد کاهش تقاضا در پروازها هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: ما تابع وزارت بهداشت هستیم و آنها مرجع تشخیص شدت و ضعف شیوع این بیماری هستند و قطعا با کاهش شیوع بیماری پروازها به حالت عادی برمی‌گردد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار