gardeshban.ir

مقامات لبنان ورود هوایی ، دریایی و زمینی مسافران را از کشورهایی که ویروس کرونا در آنها به طور گسترده شیوع پیدا کرده است از دیروز جمعه متوقف کردند.
کد خبر: ۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
« میشل نجار» وزیر حمل و نقل لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که شهروندان لبنانی و خارجی های مقیم لبنان از این تصمیم مستثنی هستند و در صورت تمایل می توانند وارد لبنان شوند.

در لبنان تاکنون 4 مورد ابتلای قطعی به کرونا ثبت شده است.

خبرگزاری فرانسه از چین ، کره جنوبی ، ایران وایتالیا به عنوان کشورهایی یاد کرده که در آنها کرونا شیوع گسترده پیدا کرده است.

سازمان هواپیمایی لبنان به همه شرکت های هواپیمایی اعلام کرده که باید این دستورالعمل را رعایت کنند.

خبرگزاری فرانسه مدعی شده که لبنانی ها با انتشار فیلم هایی از فرودگاه بین المللی بیروت به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا انتقاد شدید کرده اند.

همه مدارس ، دانشگاه ها و مهد کودک ها در لبنان برای مدت یک هفته تعطیل شده و این مدت در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

بیانیه سفارت عربستان در بیروت

سفارت عربستان در بیروت با صدور بیانیه ای از شهروندان این کشور خواسته سفرهای غیرضروری به لبنان را به تاخیر بیاندازند و سعودی های مقیم لبنان هم از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند. 

بیانیه مفتی اعظم اهل سنت لبنان

شیخ « عبداللطیف دریان» مفتی اعظم اهل سنت لبنان هم با صدور بیانیه ای از تصمیم پادشاهی سعودی مبنی بر تعلیق موقت ورود مسلمانان به این کشور برای ادای مناسک عمره و زیارت مسجد شریف نبوی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا حمایت کرد.

وی اقدامات پیشگیرانه پادشاهی سعودی را در چارچوب آموزه های شریعت اسلامی و برای سلامت عمره گزاران و میهمانان خدا از سراسر جهان دانسته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار