gardeshban.ir

در این بخش درباره جاهای دیدنی وارنا صحبت خواهیم کرد. اگر قصد سفر به بلغارستان را دارید برای آشنایی بهتر با بهترین جاذبه های گردشگری وارنا در ادامه با ما باشید.
کد خبر: ۲۳۴۲۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
وارنا با نام "پایتخت ساحلی بلغارستان ” شناخته می شود و سومین شهر بزرگ کشور است. با یک مرکز شهر تمیز و متراکم که دسترسی و رفت و آمد در آن بسیار  آسان است. این شهر انواع بی شماری از موزه ها ، گالری ها و جاذبه های سرگرم کننده را ارائه می دهد. در ادامه بهترین جاذبه های گردشگری وارنا را خواهیم داشت.

باغ دریایی وارنا

باغ دریایی وارنا (Sea Garden) یکی از نمادهای شهر است که در طول ساحل در حال گسترش است. شما از یک باغ سرسبز و سایه دار دسترسی مستقیم به ساحل دارید – همه آن چیزی که باید انجام دهید این است که یک بار ساحلی را انتخاب کنید و کوکتل و قلیانی را که محلی ها آماده می کنند سفارش دهید. زمان برای شما بی معنی می شود زمانی که تابستان است و شما در وارنا هستید!

بهترین جاذبه های گردشگری وارنا؛پایتخت بلغارستان/عکس

بهترین جاذبه های گردشگری وارنا؛پایتخت بلغارستان/عکس

کلیسای جامع وارنا

بزرگترین کلیسای ارتدوکس مسیحی در وارنا و یکی از بزرگترین کلیساها در بلغارستان، کلیسای جامع در وارنا است که قطعا ارزش بازدید دارد و میتوانید انواع تصاویر و زیور آلات کلیساهای ارتدوکس را در آنجا مشاهده کنید. به شیشه های رنگارنگ زیبا و تزئین شده کلیسا توجه کنید که با دست نوشته های سیریلیک که نشان دهنده حضور چهار نفر از مهم ترین افراد در ایجاد آنها است – سنت سیریل، متدیوس، کلمنت اوهرید و آنجلاریوس – از آثار زیبای این کلیسا هستند.

آدرس:

2Sveti Sveti Kiril i Metodii Sq., Varna, Bulgaria, +359 89 624 7726


بهترین جاذبه های گردشگری وارنا؛پایتخت بلغارستان/عکس



فستیوال دلفیناریوم

اینجا تنها مکان در نوع خود در بلغارستان است و خاطره ای بسیار با ارزش از دوران کودکی بسیاری از بلغاری ها است. Festa Dolphinarium نخستین نمایش خود را در سال 1984 با دلفین هایی که از کوبا آورده بود به نمایش گذاشت و همچنان این نمایش را ادامه داد تا توانایی های آکروباتیک این پستانداران هوشمند را نشان دهد. چندین نمایش در روز وجود دارد، اما پیش فروش بلیت ها، مخصوصا در تابستان، یک ایده خوب است.

آدرس:

Festa Dolphinarium, Varna, Bulgaria, +359 52 302 199

بهترین جاذبه های گردشگری وارنا؛پایتخت بلغارستان/عکس

تئاتر تابستان

تئاتر تابستان (Summer Theater) در ماه های گرم سال ، با میزبانی تئاتر، اجرای اپراها و کنسرت های ستاره های محلی و بین المللی، به یک مرکز فرهنگی مهم تبدیل می شود. این تئاتر در باغ دریایی وارنا (Sea Garden) واقع شده است، بنابراین شما با نسیم تازه دریا احاطه خواهید شد. برای رویدادهای بعدی، از هتل خود یا مرکز اطلاعات گردشگری سوال کنید.

آدرس:

Summer Theater, Varna, Bulgaria, +359 52 612 803

بهترین جاذبه های گردشگری وارنا؛پایتخت بلغارستان/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار