gardeshban.ir

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آخرین مصوبات دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا را اعلام و به تشریح اقدامات انجام‌شده در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس پرداخت.
کد خبر: ۲۳۴۴۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
ستاد کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در آموزش‌وپرورش پس از آغاز به کار رسمی از ابتدای هفته گذشته که با حضور وزیرآموزش‌وپرورش همراه شد، همه‌روزه در ساعت 13 در سالن دبیرخانه ستاد معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با حضور نمایندگان دفاتر و معاونت‌های وزارت آموزش‌وپرورش و با مشارکت نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی برگزار می‌شود.

مهرزاد حمیدی در جلسه دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، با تشریح اقدامات پیشگیرانه کرونا ویروس در آموزش ‌و پرورش، اظهار کرد: تسهیل دسترسی مدارس به تولید مواد ضدعفونی ازجمله مصوباتی است که در دستورکار داریم.

وی افزود: آموزش سرایداران مدارس برای نحوه ضدعفونی کردن محیط مدارس ازجمله مواردی است که با مساعدت وزارت بهداشت عملی می‌شود.

حمیدی با اشاره به ارسال دستورالعمل ضدعفونی کردن مدارس به استان‌ها خاطرنشان کرد: تمرکز بر مدارس نباید باعث غفلت از ساختمان‌های حوزه ستادی شود بنابراین دستورالعملی با موضوع اقدامات پیشگیرانه از کرونا تهیه و به حوزه‌های ستادی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر لغو رزرو ثبت‌نام مسافرین نوروزی در سامانه اسکان است که تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت تصریح کرد: باید برای دریافت هرگونه آموزش در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس به سایت وزارت بهداشت مراجعه کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی اضافه کرد: آموزش و مشارکت والدین در موضوع پیشگیری از کرونا ویروس ازجمله اقداماتی است که توسط اداره کل انجمن اولیا و مربیان صورت می‌گیرد. همچنین باید نحوه تهیه مواد ضدعفونی به سرایداران مدارس و حوزه‌های ستادی آموزش داده شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار