gardeshban.ir

با حکم مونسان/
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری معاون گردشگری کشور را به‌عنوان «رئیس کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.
کد خبر: ۲۳۴۸۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
 در حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خطاب به ولی تیموری معاون گردشگری کشور آمده است: ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده جهت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به عنوان رئیس کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این وزارتخانه منصوب می‌کنم.

در بخش دیگر این حکم آمده است:‌ انتظار دارد ضمن اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمهیدات و تدابیر لازم جهت نظارت مستمر بر مراکز و تأسیسات گردشگری، فضاهای اداری و همچنین اطلاع‌رسانی به‌هنگام و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود مجموعه‌های ذیربط به منظور کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی هر چه سریعتر این بیماری به عمل آید و پیشرفت کار به اینجانب گزارش شود. در ضمن معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، مدیرعامل شرکت‌های وابسته و سایر مجموعه‌های ذی‌ربط ملزم به همکاری با جناب‌عالی هستند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود 50 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تاکنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز روز چهارشنبه 30 بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

با اعلام همه گیری ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل شد.

تا روز گذشته، یکهزار و 501 نفر به طور قطعی در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و 66 نفر فوت کرده‌اند. با این حال پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار