gardeshban.ir

معرفی/
قصر منشی یکی از آثار تاریخی میراث ملی شناخته شده و یکی از قصرهای فتحعلی شاه بوده که در اواخر دوره صفویه ساخته شده. عکس های هتل سنتی قصر منشی نشانگر علاقه به معماری سنتی در فضایی راحت برای میهمانان می باشد.
کد خبر: ۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
علاوه بر جذابیت های تاریخی، روبروی این هتل یک زورخانه سنتی قرار دارد و درب دیگر این مکان در یک خیابان فرعی که 20 متر با بازار حسن آباد فاصله دارد باز می‌شود. 

عکس های هتل سنتی قصر منشی نشانگر علاقه به معماری سنتی در فضایی بسیار راحت برای میهمانان می باشد. 

این هتل که کنار دروازه حسن‌آباد شهر اصفهان می‌باشد، حدود 450 (5 دقیقه) متر از میدان نقش امام فاصله دارد و حدود 650 متر (10 دقیقه پیاده روی) نیز می‌باشد. در آینده نزدیک نیز حمام سنتی به این مجموعه اضافه می‌شود.هتل قصر منشی

همچنین عمارت چهل‌ستون، خیابان چهارباغ عباسی، عمارت هشت بهشت، انگورستان ملک‌التجار و سی ‌و سه پل هم فاصله چندانی با هتل ندارند. در صورتیکه تمایل دارید به مراکز دیدنی و تاریخی دیگر سفر کنید، ایستگاه اتوبوس در فاصله ای بسیار کم از هتل قرار دارد و ایستگاه تاکسی نیز فقط ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

از آنجائیکه این بنا متعلق به اواخر صفوی و دوره قاجار است، ارزش تاریخی آن نیز قابل توجه است. در سال ۱۳۸۴ به طور محدود و در ۱۳۹۴ این بنا به طور کامل مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت که در جریان این بازسازی برخی از بخش های بنا به طور کلی بازسازی و به ساختمان اصلی بنا الحاق شدند. این اثر در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۳۰۱۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

فضای سنتی و آرام این هتل باعث شده تا تمامی مسافران تجربه خوشی را از اقامت در آن داشته باشند. اتاق های این هتل دارای ظرفیت های مختلف از جمله یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند. همچنین سوئیت های هتل با فضایی بزرگتر از اتاق ها با نام های صفوی، قاجار، آینه و دلنشین فضایی بسیار مناسب جهت اقامت خانواده ها هستند.

از امکانات تمامی واحدهای اقامتی هتل سنتی قصر منشی اصفهان می توان به یخچال، مبلمان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق و مینی بار اشاره کرد. همچنین صبحانه به صورت بوفه و اینترنت نیز به صورت رایگان (فقط در لابی) برای استفاده تمامی مسافران عزیز مهیا است.
امکانات هتل سنتی قصر منشی

از امکانات این هتل می توان به نمازخانه، صرافی، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، رستوران ایرانی و کافی‌شاپ در فضای باز اشاره کرد. همچنین خدمات بیدار باش و لاندری نیز ارائه می شد. رستوران هتل علاوه بر سرو انواع غذاهای ایرانی، انواع سوپ و آش و غذاهای سنتی اصفهان از جمله سوپ اماج اصفهان، شوربا، کله جوش، خورش ماست و قرمزه را سرو می کند.

آدرس هتل سنتی قصر منشی : شهر اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، هتل قصر سنتی قصر منشی


هتل قصر منشی؛ اقامت در یکی از قصرهای فتحعلی شاه+تصاویر

هتل قصر منشی؛ اقامت در یکی از قصرهای فتحعلی شاه+تصاویر

هتل قصر منشی؛ اقامت در یکی از قصرهای فتحعلی شاه+تصاویر

هتل قصر منشی؛ اقامت در یکی از قصرهای فتحعلی شاه+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار