gardeshban.ir

یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر داخلی که امکان تفریح و سرگرمی در آن بی‌نهایت است، جایی نیست مگر جزیره‌ کیش. درباره‌ی هزینه‌های سفر به کیش برای شما نوشته‌ایم.
کد خبر: ۲۳۵۱۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر داخلی که امکان تفریح و سرگرمی در آن بی‌نهایت است، جایی نیست مگر جزیره‌ کیش. درباره‌ی هزینه‌های سفر به کیش برای شما نوشته‌ایم.

اطلاعاتی درمورد سفر به کیش:

دیدنی‌های کیش

راهنمای سفر به کیش

برنامه‌ی سفر ۷ روزه به کیش

رستوران‌های کیش

مرکزخریدهای کیش

سوغات کیش

بهترین زمان سفر به کیش

کیش یکی از جزیره‌های زیبای استان هرمزگان است که تعداد زیادی از امکانات تفریحی، هتل‌های متنوع و رستوران‌های جذاب را در کنار آب‌های خلیج‌فارس گرد هم آورده است.

خوشبختانه تنوع هتل‌ها و سرگرمی‌های کیش زیاد است. با توجه به بودجه‌ی سفرتان، همه‌ی گزینه‌ها را بررسی کنید و مناسب‌ترین را برگزینید. ممکن است تمایل داشته باشید که در برنامه‌ای معین و تعریف شده در پکیجی از سفر هتل، غذا و رستوران، حمل‌ونقل و همچنین بازدید از جاذبه‌های کیش یا تفریحات جذاب این جزیره به کیش سفر کنید.

ساده‌ترین و البته بهترین راه رسیدن به کیش آن است که به فرودگاه مهرآباد بروید، سوار هواپیما شوید و حدود یک ساعت و نیم بعد در فرودگاه کیش پیاده شوید. بلیط هواپیما تهران به کیش قیمت‌های متفاوتی دارد و با توجه به اینکه چه فصلی از سال باشد و از کدام شرکت هواپیمایی بلیط بخرید، بالا و پایین می‌شود.

راه‌های سخت‌تری نیز برای رسیدن به کیش وجود دارد. اگر بخواهید زمینی سفر کنید، ابتدا به بندرعباس و از آنجا به بندر چارک بروید. فاصله‌ی بندرعباس تا بندر چارک حدود ۲۹۰ کیلومتر و فاصله‌ی دریایی چارک تا کیش حدود دو ساعت و نیم است. اما آنچه بعد از این همه سختی به‌دست خواهید آورد، حمل خودرو با لندینگ کرافت و استفاده از ماشین شخصی در کیش است.

هزینه‌ی انتقال ماشین شما از چارک به کیش حدود ۴۰۰ هزار تومان و از کیش به چارک ۱۶۵ هزار تومان است. ۲۰ هزار تومان هم عوارض ورود خودرو به کیش را می‌پردازید. شما این هزینه را برای اقامت ۵ روزه در کیش خواهید پرداخت. به‌ازای هر یک روز اقامت بیشتر، مبلغ ۷۰ هزار تومان نیز باید علاوه بر هزینه اصلی بپردازید.

فراموش نکنید مدارک کامل خودرو و برگ معاینه فنی را همراه داشته باشید. بهتر است پیش از ورود به کیش، شرایط ویژه‌ی رانندگی در کیش را مانند بیشترین سرعت مجاز و موارد دیگر را بپرسید.

چارک به کیش

اگر نخواهید با ماشین شخصی سفر کنید، با اتوبوس یا قطار به بندر عباس و از آنجا زمینی به بندر لنگه و در نهایت به بندر چارک یا بندر آفتاب می‌رسید.

بلیط قطار تهران به بندرعباس از ۹۰ هزار تومان شروع شده و نرخ آن پیوسته در حال تغییر است. از طریق اتوبوس نیز می‌توانید از تهران به بندرعباس برسید.

قیمت بلیط شناور مسافربری از چارک به کیش زیاد نیست و می‌توانید با هزینه پایین آن را تهیه کنید. قیمت بلیط شناور مسافربری از آفتاب به کیش نیز به همین شکل خواهد بود.

متوسط هزینه اقامت در کیش

بازده قیمتی هتل‌های لوکس کیش از شبی ۲۲۰ هزار تومان تا شبی یک و نیم میلیون تومان شروع می‌شود. قیمت هتل‌های میان‌رده از شبی ۲۲۰ تومان شروع شده و تا ۶۰۰ تومان هم خواهد رسید. اگر ارزان سفر می‌کنید، حدود ۱۸۰ تا ۲۸۰ هزار تومان را برای هر شب اقامت در هتل‌های ارزان کیش در نظر داشته باشید.

متوسط هزینه خورد و خوراک در کیش

وقتی به جزیره سفر می‌کنید، باید توقع قیمت بالای مواد غذایی را داشته باشید. اما خوشبختانه در کیش آن‌قدر رستوران‌های جورواجور خواهید یافت که می‌توانید متناسب با بودجه‌ی سفرتان غذا میل کنید.

قیمت یک وعده غذا در رستوران‌های کیش به نسبت سایر جاهای ایران کمی زیاد است و در رستوران های لوکس کیش برای صرف یک غذای با کیفیت دست‌کم باید ۱۰۰ هزار تومان بپردازید. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای دریایی انتخاب کنید که از سلامت و تازگی آن‌ها خیال‌تان راحت باشد.

هزینه حمل‌ونقل در کیش

کرایه تاکسی در کیش ارزان نیست. اما شما بین تاکسی خطی زرد، تاکسی تلفنی دربستی سفید رنگ و مینی‌بوس امکان انتخاب دارید.

تاکسی‌ها بر اساس تاکسی‌متر کار می‌کنند و نرخ آن‌ها در روز و از نیمه شب به بعد متفاوت است؛  نرخ آن‌ها از ۶ صبح تا نیمه شب و از ساعت ۱۲ بامداد تا ۶ صبح متغیر است. قیمت اجاره‌ی ماشین بدون راننده  از حدود ۱۰۰ هزار تومان شروع خواهد شد.

تور کیش
کیش

همیشه این امکان وجود دارد که به‌تنهایی برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. اما گزینه‌ی دیگر رزرو تور مسافرتی است. در این صورت چه اتفاقی می‌افتد و چه تفاوت‌هایی دارد؟

با توجه به شرایطی که تور برای شما در نظر گرفته است، بخشی از هزینه‌های رفت‌‌ و آمد مانند ترانسفر فرودگاه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری رایگان یا به قیمت کمتر خواهد بود. ضمن این‌که از امکان تخفیف هتل‌ها بهره‌مند می‌شوید و درمجموع سفر ارزان‌تری خواهید داشت.

هزینه بازدید از جاذبه‌های کیش

هزینه‌ی پارک آبی اوشن برای نصف روز حدود ۱۶۰ هزار تومان، و هزینه‌ی بازدید از باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و کلاسیک شو از ۱۸۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هزینه تفریح و سرگرمی در کیش

اگر اهل تفریح‌های آبی و ورزش‌های دریایی باشید، کیش بهشت سرگرمی برای شما است. فلای بورد، پدل بورد،‌ پاراسل،‌ قایق بنانا، جت اسکی، شاتل و اسکوتر زیردریایی بخشی از سرگرمی‌های آبی در کیش هستند.

اگر اهل تفریح‌های آبی باشید، کیش بهشت سرگرمی برای شما است
برای بهره بردن از این سرگرمی‌ها، از حدود ۳۵ هزار تومان برای بنانا تا ۲۰۰ هزار تومان برای فلای بورد می‌پردازید. می‌توانید با انواع قایق از بادبانی، پدالی، پارویی تا تندرو روی آب‌های آبی خلیج فارس گردش کنید.

دوچرخه‌سواری در کیش یکی از آن کارهایی است که اصلا نباید از فهرست سرگرمی‌ها خط بزنید. هزینه‌ی چندانی ندارد و بین ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان است.

تور سافاری از آن تجربه‌های تکرارنشدنی است که قیمت آن ۶۵ یا ۱۰۰ هزار تومان است. اما جذاب‌ترین کاری که می‌توانید در کیش انجام دهید، تجربه‌ی غواصی است. قیمت آن حدود ۱۵۰ تومان برای یک سانس است.

بلیط ورودی کشتی‌های تفریحی از ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

بودجه پیشنهادی گذراندن یک روز در کیش

اگر در هتل لوکس اقامت کنید و به رستوران لوکس بروید، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه‌ی یک روز اقامت شما در کیش است.

در یک سفر متوسط به کیش هزینه‌ی یک روز اقامت و خورد و خوراک حدود ۵۰۰ هزار تومان است. اگر بخواهید هزینه‌ها را در سطح پایین نگه دارید، می‌توانید با ۲۵۰ هزار تومان یک شب و یک روز را بگذرانید.

طبیعی است که استفاده از سرگرمی‌های آبی و غیر آبی هزینه‌های خودش را دارد.

هزینه سفر سه روزه به کیش

اگر بخواهید لوکس سفر کنید، در کیش همه چیز برای لذت بردن شما فراهم است. می‌توانید در هتل‌های لوکس ۵ ستاره‌ی کیش اقامت کنید، در رستوران‌های لوکس همراه با موسیقی زنده غذا میل کنید، ماشین لوکس بدون راننده اجاره کنید، غواصی، سافاری،‌ پاراسل، شاتل، قایق‌سواری و پارک آبی را تجربه کنید و خستگی مدت‌ها کار و تلاش را از تن بیرون کنید. چنین سفری می‌تواند بیشتر از چهار میلیون تومان برای دو شب و سه روز هزینه داشته باشد.

بعضی‌ها ترجیح می‌دهند در هتل تمیز و متوسط اقامت کنند و در کنار لذت بردن از هوای پاک جزیره و تماشای ساحل کیش، غواصی و قایق‌سواری را تجربه کنند و به تماشای جاذبه‌های تاریخی کیش بروند. هزینه‌ی سفر سه روزه‌ی متوسط به کیش حدود یک میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود که بخشی از آن مربوط به تفریحات آبی کیش است.

ورزش آبی کیش

هدف از سفر کردن بیرون ریختن خستگی‌ها، چشیدن مزه‌های تازه، آشنایی با مردم محلی و گذراندن اوقاتی خوش است. همیشه می‌شود هزینه‌ها را پایین آورد.

با اقامت در اقامتگاه‌های ارزان، سفارش دادن غذاهای ارزان منو و خط زدن بعضی از تفریح‌های پرهزینه می‌توانید به کیش بروید و کمتر هزینه کنید.

اگر اهل خرید هستید و حتما به مراکز خرید کیش سر می‌زنید، هزینه‌ی خرید و سوغات را جداگانه در نظر بگیرید.

دوچرخه سواری کیش

در کیش می‌توانید از اپلیکیشن‌های سفارش غذا بهره ببرید و ارزان‌تر غذا سفارش بدهید یا شب‌ها غذای بیرون‌بر بگیرید. بعضی از سایت‌های آنلاین برای سرگرمی‌های آبی کیش تخفیف پیشنهاد می‌کنند، آن‌ها را هم چک کنید.

گزارشی درباره هزینه سفر به کیش

گزارشی درباره هزینه سفر به کیش

گزارشی درباره هزینه سفر به کیش

گزارشی درباره هزینه سفر به کیش

گزارشی درباره هزینه سفر به کیش
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار