gardeshban.ir

مجتمع تفریحی اقامتی چالدره در بهترین منطقه توریستی تنکابن با چشم اندازی بی‌نظیر از طبیعت زیبای جاده دوهزار در حاشیه رودخانه چالدره احداث گردیده است.
کد خبر: ۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
طراحی زیبا و نقشه‌های متنوع کلبه‌های جنگلی ، به همراه استفاده از مصالح مرغوب وطراحی مدرن، هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و نوید آسایش و آرامشی وصف ناپذیر می‌دهد. وجود امکانات رفاهی مجتمع شامل مجموعه ‌های تفریحی – ورزشی در دل طبیعت سرسبز شمال، تداعی بخش زندگی شاد در اوقات سکونت در مجتمع تفریحی اقامتی چالدره است.

مجتمع اقامتی چالدره تنکابن در سال 1385 به بهره برداری رسید. آخرین بازسازی این مجموعه در سال 1394 انجام شد. هتل چالدره تنکابن دارای 50 کلبه جنگلی است که با قرار گیری در جنگل های دو هزار، اقامتی رویایی را به همراه می آورد. فاصله هتل چالدره تا شهر تنکابن حدود 18 کیلومتر می باشد. طراحی دلنشین داخل کلبه های مجتمع اقامتی چالدره و چشم انداز جنگل های مازندران، آرامشی وصف ناپذیر را به مهمانان هدیه می دهد.

هتل جنگلی چالدره؛تجربه اقامت در دل طبیعت+عکس

هتل جنگلی چالدره؛تجربه اقامت در دل طبیعت+عکس

این هتل شامل کلبه های توسکا و افرا می شود. کلبه های توسکا از جنس چوب و واحدهای افرا از جنس بتن ساخته شده اند. تمامی کلبه ها مجهز به امکانات و خدمات رفاهی مدرن هتلداری می باشند. هتل چالدره با ارائه امکانات منحصر به فردی نظیر دوچرخه سواری، اسب سواری، ماهیگیری و جنگل نوردی، وجود رودخانه دائمی در محدوده هتل، دارت، تخته نرد، پارکینگ با ظرفیت 180 دستگاه خودرو، رستوران جزیره با ظرفیت 124 نفر، کافی شاپ سنگی با ظرفیت 64 نفر در سالن و 60 نفر در فضای باز و رستوران سنتی آماده پذیرایی از میهمانان خود در محیطی جنگلی با صدای خوش آهنگ می باشد و نوید اقامتی آرامش بخش و رویایی را به میهمانان عزیز خود می دهد.

کلبه های افرا

 کلبه‌های اقامتی تیپ افرا در جنوب و جنوب غربی پارک در حاشیه رودخانه دو هزار مستقر شده‌اند که دارای یک اطاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه اپن و سرویس بهداشتی فرنگی، ایرانی و حمام هستند.گرمایش و سرمایش هر واحد توسط دو دستگاه مستقل اسپلیت یونیت تأمین می‌گردد. واحدها، مجهز به یخچال و چای ساز و لوازم پذیرایی می‌‌باشند.

هتل جنگلی چالدره؛تجربه اقامت در دل طبیعت+عکس

کلبه های توسکا

 کلبه‌ های توسکا در ناحیه شمال، شمال شرقی و شمال غربی پارک، در حاشیه رورخانه‌های دو هزار و سه هزار احداث گردیده‌اند. این کلبه‌ها دارای سرویس کامل خواب برای استفاده 4 نفر بوده و با تشک‌های طبی تجهیز شده‌اند. هر واحد به سرویس بهداشتی ( شامل توالت فرنگی و توالت ایرانی) آبگرمکن برقی، حمام و لوازم استحمام مجهز می‌باشد.گرمایش و سرمایش، توسط یک دستگاه مستقل اسپلیت یونیت تأمین می‌‌گردد.

هتل جنگلی چالدره؛تجربه اقامت در دل طبیعت+عکس

به منظور استفاده از نوشیدنیهای سرد و گرم، کلبه‌ها دارای یخچال و چای ساز بوده و با لوازم پذیرایی از قبیل: بشقاب، زیردستی و… تکمیل گردیده‌اند. در قسمت بیرونی کلبه‌ها، باربکیو( کباب پز) جهت استفاده میهمانان نصب گردیده و برخی کلبه‌ها در داخل نیز دارای آذرگاه مستقل می‌باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار