gardeshban.ir

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا بیست و هشت اسفند رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان را حذف کردیم.
کد خبر: ۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
«گودرز کریمی‌فر» مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با لغو رزرو اسکان فرهنگیان توضیح داد: یازده هزار مدرسه در قالب صد و هشت هزار کلاس درس در سراسر کشور را برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده کرده بودیم و آمادگی داشتیم تا دوازده میلیون نفر در روز را پوشش دهیم، ولی به خاطر ویروس کرونا که همه جامعه را ملتهب کرد به لحاظ مبارزه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی رزرو اینترنتی که از نهم تا بیست و سوم اسفند بود را لغو کردیم تا ببینیم تا بیست و هشت اسفند چه اتفاقی می‌افتد.

وی در ادامه با تاکید بر ضدعفونی کردن محل اسکان فرهنگیان گفت: تمام مراکز رفاهی و خانه‌های معلم که 398 مورد با 16498 تخت خواب هستند هر روز ایزوله و ضدعفونی می‌شوند. همچنین استفاده از کاورهای یک بار مصرف برای وسایل و تخت‌ها در دستور کار قرار گرفته است. برنامه رعایت اصول بهداشتی را در همه خانه‌های معلم عملیاتی کردیم تا اگر کسی بخواهد در ایام نوروز به سفر برود بتوانیم آنها را پوشش دهیم.

کریمی فر خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌دهیم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و مبارزه با آن همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته ترجیحا سعی کنند به مسافرت نروند ولی در هر صورت با 398 خانه معلم دارای 16498 تخت خواب با رعایت کامل اصول بهداشتی اعم از درنظر گرفتن کاورهای یک بار مصرف و شست و شوی مرتب روزانه با محلول ضدعفونی و ایزوله کردن همه اتاق‌ها، راهروها و اماکن عمومی پذیرای مسافران خواهیم بود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهارکرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس رزرو اینترنتی را حذف کردیم. باید ببینیم خبرهای تکمیلی چه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد، اما این بدان معنی نیست که خانه‌های معلم حذف شده‌اند، زیرا خانه‌های معلم در حد هتل‌های چند ستاره هستند و تا بیست و هشت اسفند فرصت داریم که به فرهنگیان اطلاع رسانی و روشنگری مناسب داشته باشیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار