gardeshban.ir

جزیره کاپری در جنوب ایتالیا در ورودی خلیج ناپل و نزدیک شهر ناپل واقع شده‌است. کاپری دارای آثار باستانی زیادی متعلق به ماقبل تاریخ و امپراتوری رم است، از جمله خرابه‌های ۱۲ ویلای ساخته شده توسط امپراتور تیبریوس که ده سال در کاپری حکومت کرده بود.
کد خبر: ۲۳۵۵۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
با اینکه چشمه و رودخانه‌ای در کاپری وجود ندارد اما بارندگی زیاد باعث حاصلخیزی آن شده‌است و آن به مرکز تولید روغن زیتون، شراب و میوه تبدیل کرده‌است. گردشگری اصلی‌ترین منبع درآمد جزیره‌نشینان است.

جزیره کاپری به دلایل زیادی معروف است. کاپری جزیره ای است که همه چیز را با هم دارد، طبیعت و صحنه های بسیار زیبا، غذاهای شگفت انگیز، فروشگاه های خرید و آب های بی نظیر برخی از این دلایل است که باعث می شود حتما کاپری را در لیست سفرهای خود قرار دهید. قایق ها در فواصل زمانی مشخص به سمت جزیره کاپری رفت و آمد می کنند؛ نزدیک ترین مسیر از شهر سورنتو انجام می شود و طولانی ترین مسیر از شهر ناپل.

جاذبه های تفریحی و دیدنی جزیره کاپری در ایتالیا+تصاویر

مارینا پیکولا – Marina Piccola

از کاپری می توانید با اتوبوس به ساحل مارینا پیکولا بروید. این مکان که با صخره ها احاطه شده است جایی فوق العاده برای شنا کردن حتی در فصل زمستان است زیرا این صخره ها اجازه ورود باد را نمی دهند و شما می توانید از تابش مستقیم نور خورشید لذت ببرید.

جاذبه های تفریحی و دیدنی جزیره کاپری در ایتالیا+تصاویر

سوار قایق شوید

در یک روز گرم تابستان، سواحل کاپری واقعا شلوغ می شوند. بهترین راه برای تجربه آب های باور نکردنی که اطراف جزیره را احاطه کرده اند این است که یک قایق با کاپیتان اجاره کنید و چند ساعتی را در کوه های سنگی و غارهای سرسبز شنا کنید. اگر زمان شما کوتاه است، قایق های بزرگتری نیز وجود دارد که یک ساعت طول می کشد تا گردشگران را در اطراف جزیره بگرداند.

جاذبه های تفریحی و دیدنی جزیره کاپری در ایتالیا+تصاویر

باغ های آگوستوس – Gardens of Augustus

این باغ گیاه شناسی به دستور امپراتور اگوستوس ساخته شده و امروز یکی از زیباترین جاذبه های جزیره است. در این باغ به روی ایوان های گل کاری شده بروید و مدت ها محو تماشای جزایر فارالیونی شوید. این سه جزیره ی سنگ آهکی چشم اندازهای جذابی دارند و در وسط دریا سر از آب بیرون آورده اند.

جاذبه های تفریحی و دیدنی جزیره کاپری در ایتالیا+تصاویر

کلاب های ساحلی

کلاب های زیادی در سواحل کاپری وجود دارد. این کلاب ها با صندلی ها و چترهایی که به صورت ردیفی کل ساحل را پر کرده اند فضایی جذاب برای وقت گذراندن شما ایجاد کرده اند. در ساحل مارینا پیکولا سه ناحیه کوچک ساحلی آزاد وجود دارد که می توانید روی سنگریزه ها بنشینید و ریلکس کنید.

جاذبه های تفریحی و دیدنی جزیره کاپری در ایتالیا+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار