gardeshban.ir

ایرلاین Flybe بعنوان یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی تحت تاثیر کاهش تقاضای سفر ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام ورشکستگی کرد.
کد خبر: ۲۳۵۷۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
به نظر می رسد که پیش‌بینی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه هوانوردی درست از آب در آمده و شرکتهای هواپیمایی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور های مختلف، در صورت کمبود یا نبود زیرساختهای مستحکم مالی، یکی پس از دیگری به مرحله فروپاشی و ورشکستگی سقوط خواهند کرد.

شرکت Flybe به عنوان یک ایرلاین منطقه‌ای بریتانیایی که همواره تمامی نقاط انگلستان را به مقاصد خارجی خود در قاره اروپا متصل می‌کرد، حالا با شیوع ویروس کرونا و کاهش چشمگیر ترافیک هوایی و تقاضای مسافران، ضمن به خطر افتادن 2400 شغل فعال در این شرکت اعلام کرده که به مرحله فروپاشی و بحران‌های مالی غیرقابل چشم پوشی رسیده است.

بر اساس گزارش رویترز ، سخنگوی این شرکت در این خصوص خاطر نشان کرده است: تمامی پروازهای این ایرلاین از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا لغو شده و هواپیماهای آن نیز به طور کامل زمین‌گیر شده اند. چراکه دیگر هیچ تقاضایی برای سفر به مناطق و کشورهای مختلف وجود ندارد.

سقوط شرکت هواپیمایی Flybe بدون شک برای بوریس جانسون، نخست وزیر جدید بریتانیا نیز که وعده داده بود حمل و نقل هوایی منطقه ای را در بریتانیا توسعه خواهد داد و به شرکت های بحران زده تسهیلات و کمک های مالی اراٍه کرده و آنها از ورطه ورشکستگی نجات خواهد داد، دردسرهای بزرگی ایجاد خواهد کرد.

این ایرلاین جزو نخستین شرکت های هواپیمایی بود که بعد از شیوع و پیدایش ویروس کرونا از حالت سرویس دهی خارج شد و تقریبا تمامی پروازهای آن به حالت تعلیق درآمدند.

ویروس کرونا با سرمنشا چین، تاکنون بالغ بر 93 هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و آلوده کرده و جان بیش از سه هزار نفر را نیز گرفته است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار