gardeshban.ir

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا پروانه فعالیت شرکت‌های هوایی، دریایی، ریلی، جاده‌ای تا 3 ماه تمدید شد و نیاز به مراجعه نیست همچنین کارت هوشمند رانندگان در این ایام به صورت اینترنتی تمدید می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۷۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهرام آدم‌نژاد در برنامه تلویزیونی درباره تمهیدات وزارت راه و شهرسازی در حوزه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در انواع مدل‌های حمل‌ونقل اظهار داشت: مقرر شد استرداد بلیت هواپیما و قطار برای مسافرانی که قصد کنسلی سفر خود را دارند، بدون خسارت انجام شود که این مورد طبق دستور وزیر راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی ادامه داد: معافیت جریمه دیرکرد کانتینرها، موضوعی مهم و عددی بزرگ بود که با هماهنگی و همکاری انجمن کشتیرانی، این معافیت اجرا شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پروانه فعالیت همه شرکت‌های هوایی، دریایی، ریلی، جاده‌ای و شرکت‌های کارگزاری ما تا 3 ماه تمدید شد و نیاز به مراجعه وجود ندارد، همچنین تمدید کارت هوشمند رانندگان در این ایام به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضای سفر داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف به شدت کاهش یافته است، بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای مجموعه ناوگان هستیم.

آدم‌نژاد گفت: طبق هماهنگی با شهرداری تهران احتمالا تاکسی‌های فرودگاه می‌توانند تا پایان خرداد ماه 99 در داخل شهر تهران هم کار کنند.

وی تأکید کرد: در کمیته مبارزه با کرونا وظیفه ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل هوایی، ریلی، جاده‌ای و دریایی، ایستگاه‌های ریلی و پایانه‌ها و فرودگاه‌ها و پایانه‌های مرزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی است که تلاش می‌کنیم به نحو مطلوب این خدمات انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کاهش تقاضای سفر به علت شیوع کرونا، گفت: ما نیز به مردم توصیه می‌کنیم سفرهای غیرضروری خود را به تعویق بیندازند.

بنابراین گزارش، آدم‌نژاد پیش از این نیز در این‌باره گفته بود: تنظیم پروتکل‌ها‌ برای ضد عفونی‌ ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شقوق مختلف حمل‌ونقل و ایستگاه‌های راه‌آهن،‌ ترمینال‌های فرودگاه‌ها، پایانه‌های بار،‌ مسافر و مرزی همچنین بنادر دنبال شد.

به گفته وی مشکلات مربوط به تامین مواد ضد عفونی کننده برای پاکسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ایستگاه‌های راه‌آهن،‌ ترمینال‌های فرودگاه‌ها، پایانه‌های بار،‌مسافر و مرزی همچنین بنادر با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت رفع شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار