gardeshban.ir

شیراز شهر باغ‌ها و شاعران و پایتخت فرهنگی ایران است. آرامگاه شاعران و عارفان بسیاری در آن وجود دارد. همچنین بزرگترین مرکز تجمع ایل قشقایی که در شیراز و شهرک‌های جدید اطراف ان دارای حدود نیم میلیون جمعیت است.
کد خبر: ۲۳۶۵۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایل قشقایی دارای فرهنگ بسیار وسیع و جذابی است. در این مطلب میخواهیم شما را با هتل درب شازده ، یکی از زیباترین هتل های شیراز آشنا کنیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هتل بوتیک تازه افتتاح شده‌ای در شیراز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. هتلی که در دل یک خانه قاجاری ایجاد شده و از هنر و طراحی مدرن نیز برای تزیین و دکور اتاق‌ها استفاده شده است.

این هتل به نحوی طراحی و بازسازی شده که هوش از سر گردشگران می‌برد. این بوتیک هتل متعلق به دوره قاجار در قلب منطقه زند شیراز قرار دارد و منعکس کننده میراث فرهنگی غنی و معماری کهن این شهر است.

معماری که با هنر و طراحی معاصر مخلوط شده تا جلوه زیبایی از خانه‌های ایرانی را میزبان گردشگران کند. این هتل بوتیک خاص در شیراز یک کافه کوچک، باغ خصوصی و حمام سنتی دارد. هتل بوتیک درب شازده در بافت تاریخی شهر شیراز قرار گرفته و فاصله کمی تا ارگ کریمخان و بازار وکیل دارد.

آدرس: شیراز،خیابان دروازه سعدی،کوچه ی بازارچه ی فیل

هتل درب شازده شیراز؛تجربه اقامت در خانه های قاجاری/عکس

هتل درب شازده شیراز؛تجربه اقامت در خانه های قاجاری/عکس

هتل درب شازده شیراز؛تجربه اقامت در خانه های قاجاری/عکس

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار