gardeshban.ir

پارک آبی اوشن بزرگ‌ترین پارک آبی روباز ایران است و در آن رایدهای پرهیجان و تند و تیز و متنوع استخرها و جکوزی‌های آرامش‌بخش برای تجربه یک تفریح فوق‌العاده منتظر شما هستند.
کد خبر: ۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرنی در تمامی سنین در آن رعایت شده است. بدین منظور امکانات اختصاصی برای گروه های خردسال، کودکان و نوجوانان و افراد میانسال و بزرگسال طراحی شده است. 

در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است. 

بازی‌های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است. این پارک آبی در بهمن ماه سال 1395 افتتاح گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش مطرح می باشد .


سرسره پیچالوپ

اگر می‌خواهید لذت سقوط آزاد از برج خورشید، مرتفع‌ترین برج تم پارک آبی اوشن، با منظره‌ای فوق‌العاده از آسمان و دریا را با سرعت خیره‌کننده ۱۲ متر بر ثانیه و مسیری عجیب‌وغریب تجربه کنید پیچالوپ و آدرنالین را از دست ندهید.


رالی راید

هنگام سوار شدن به این راید باید آماده یک مسابقه پرهیجان و متفاوت با سه نفر دیگر باشید تشکچه مخصوص خود را بردارید و با فرمان شروع مسابقه با سر روی سرسره‌ها به سمت پایین بیایید برنده مسابقه کسی است که زودتر به پایین راید برسد.


دینگل

این راید را باید با دو نفر سوار بر تیوپ استفاده کنید از بالای برج داتیس و ارتفاع ۱۲ متری پس از یک شیب تند وارد قسمت آونگی سرسره خواهید شد و طی حرکت رفت و برگشتی درون استخر پرتاب می‌شوید.

گرداب

از برج داتیس که بالا بروید راید دیگری که منتظر شماست گرداب است سرسره‌ تندوتیزی شما را به کاسه‌ای بسیار بزرگ هدایت می‌کند و همراه جریان آبی گرداب مانند در اثر نیروی گریز از مرکز در این کاسه چند دور خواهید چرخید و به درون استخر سقوط خواهید کرد.

دریاچه سونامی

لذت تجربه ساحل و موج در تم‌ پارک آبی اوشن با این استخر فراهم است ساحلی با طول ۴۸ و عرض ۸۰ متر و موج‌هایی که از موج ساز به سمت شما می‌آیند ترکیب خوشایندی برای شما فراهم می‌کنند تا زیر آسمان آبی جزیره کیش لحظات مفرح و لذت‌بخشی داشته باشید.


موجاب

موجاب امکان تجربه موج‌سواری با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا را برای شما فراهم می‌آورد. موجاب اولین شبیه‌ساز موج‌سواری مصنوعی در ایران است و تجربه‌ای منحصر به فرد برای دوست داران موج‌سواری خلق می‌کند.

قوانین تم پارک آبی اوشن برای اطمینان از ایمنی و لذت شما است مطالعه دقیق جدول زمان‌بندی و قیمت سانس‌های مندرج در بخش توضیحات، جهت کسب اطمینان از تناسب جنسیت مراجعه‌کننده و پکیج خریداری شده با سانس های تم پارک آبی اوشن، ضروری است.

 مسئولیت هرگونه عدم تناسب در این خصوص، بر عهده مشتری بوده و در صورت وقوع، تم‌پارک آبی اوشن از پذیرش این افراد معذور است. همراه داشتن موارد زیر در پارک ممنوع است: هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و سیگار دستگاه‌های الکترونیکی، موبایل، تبلت و لوازم جانبی زیورآلات، مایو سگک‌دار بانوان باردار، افراد مبتلا به مشکلات قلبی و ستون فقرات مجاز به استفاده از سرسره‌ها نیستند هرگونه عکاسی و فیلم‌برداری در پارک ممنوع است.


غذا و نوشیدنی

دو رستوران تم شده و چهار دکه فروش نوشیدنی‌های سرد در محوطه پارک وجود دارد. زامبو زیمبو ساندویچ‌های ویژه سرد و گرم ارائه می‌کند که برای میان‌وعده مناسب هستند و چیکو رستوران اصلی پارک آبی است که سالاد، پیش غذا، پیتزا و مرغ سوخاری ارائه می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند در نوشاک، فروتیلا، کافیسا و کافه جتسمینا انواع نوشیدنی‌های سرد را تهیه کنند.

پارک آبی اوشن کیش از بزرگ‌ترین پارک های آبی روباز +عکس

پارک آبی اوشن کیش از بزرگ‌ترین پارک های آبی روباز +عکس

پارک آبی اوشن کیش از بزرگ‌ترین پارک های آبی روباز +عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار